دسته های خبری

سایت خبری تحلیلی نگام ( نا گفته های ایران ما ) به منظور آگاهی بخشی افکار عمومی، و گسترش و فراگیری جریان آزاد و شفاف اخبار و اطلاعات راه اندازی شده است.
نا گفته های ایران ما در گذشته، عنوان صفحه ای در فیس بوک بود که هدف اصلی فعالیت آن افشای برخی از تخلفات، سوءاستفاده ها، خیانت ها و هم چنین آشکار ساختن زوایای پنهان اتفاقات و رخداد هایی بود که به موجب آن کشور عزیزمان ایران به ناحق دچار سوء مدیریت و بحران و کاستی گردیده است. این صفحه فیس بوکی پس از اقبال و توجه هموطنان عزیزمان در اقصی نقاط دنیا، هم اکنون با نام مخفف ” نگام ” در قالب سایت خبری تحلیلی به جامعه ی رسانه ای پیوسته است تا همان اهداف را با حمایت شور انگیر و نشاط بخش شما عزیزان به صورت جدی تر و موثر تر پیگیری نماید. در همین راستا از عموم هم میهنان عزیز و دلسوزان کشور، اندیشمندان، فرهیختگان، جریان های مختلف سیاسی و فکری، کلیه اقوام و مذاهب ایرانی، فعالان مدنی و تلاشگران عرصه ی خبر در داخل و خارج کشور جهت پربار تر شدن مطالب این سایت مردمی دعوت به همکاری می نماییم.

این سایت مطابق با اهداف فوق الذکر به منظور مقابله با پدیده ی فیلترینگ و سانسور و تنویر افکار عمومی، آمادگی انتشار اخبار، اطلاعات و تحلیل های شما عزیزان را دارد.