از طریق رسانه‌ها؛ اماراتی‌ها شیطنت علیه ایران را آغاز کردند+عکس

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

 

نگام ، ورزشی _ رسانه‌های اماراتی به فاصله ۵ روز مانده به جام ملت‌های آسیا شیطنت خود را علیه تیم ملی فوتبال ایران آغاز کردند.

پست های مرتبط

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسانه البیان امارات در تازه‌ترین مصاحبه خود از وینفرد شفر سرمربی استقلال اظهاراتی را منتشر کرد که در آن سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال ایران در مورد جام ملت‌های آسیا اظهار نظر کرده بود.

متن مصاحبه البیان به نقل از وینفرد شفر به شرح زیر بود:

من مدت‌ها در حال تماشای تیم ملی ژاپن هستم و این تیم یکی از بهترین تیم‌های آسیایی در دوره جاری است. این تیم می‌توانست در جام جهانی تاریخ سازی کند و به مرحله بعدی برود. ژاپن در بازی‌های دوستانه مقابل اروگوئه با شکست مواجه شد و در برابر ونزوئلا یک – یک مساوی کرد و تیم قرقیزستان را ۴ بر صفر شکست داد. تیم ژاپن پیشینه خوبی دارد و بازیکنان خوبی در اختیار این تیم است که آن‌ها سابقه حضور در اروپا را دارند و سال‌ها است که سطح این تیم به اثبات رسیده و به عنوان یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا بازی می‌کند. به همین خاطر از نظر من کاندیدای اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها هستند.

 

 

وی تصریح کرد: به خاطره تجربه من با تیم استقلال ایران، این فرصت را پیدا کردم تا بازی‌های نماینده ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا تماشا کنم. تیم‌های ژاپنی بسیار با قدرت بازی می‌کنند و به همین دلیل هم تیم کاشیما قهرمان آسیا شد. فکر می‌کنم با ادامه این روند آن‌ها در امارات هم شانس اول قهرمانی هستند.

شفر درباره شانس کشور میزبان “امارات” برای قهرمانی در آسیا گفت: به نظرم داشتن انگیزه مهم‌ترین فاکتور در تورنمنت‌ها است و تجربه‌ای که این کشور در جام باشگاه‌های جهان کسب کرده بسیار قابل قبول است. در آن تورنمنت انتظار نمی‌رفت تیم فوتبال العین امارات به فینال برسد، اما آن‌ها بهترین تیم آفریقا و قهرمان “لیبرتادورس” را شکست دادند و این یک تجربه الهام بخش برای اماراتی‌ها است. به نظرم “آلبرتو زاکه رونی” سرمربی این تیم باید روحیه بازیکنان را درک کند و آن‌ها را از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دهد تا بازیکنان آماده رقابت شوند.

پس از اینکه این مصاحبه در سایت‌های داخلی بازتاب داشت، وینفرد شفر این موضوع را تکذیب کرد و ادامه داد: ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد چرا که در حال حاضر نسل طلایی فوتبال ایران در تیم‌ ملی حضور دارند و شانس آن‌ها از هر زمانی بیشتر است. او افزود: تمام کشور‌های آسیایی در حال پیشرفت در فوتبال هستند و به همین دلیل، قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در آینده سخت‌تر از الان است.”

شیطنت اماراتی‌ها درست چند روز مانده به جام ملت‌های آسیا به قصد ایراد بار روانی به کاروان ایران و تشدید اختلاف میان مربیان خارجی حاضر در ایران از اهداف این کشور است و با برنامه ریزی انجام شده است. پس از این نیز باید منتظر اقدامات این چنینی امارات در بازی‌های جام ملت‌های آسیا باشیم هر چند که دست آن‌ها برای ایران رو شده است و مثل همین بار شفر با قدرت مصاحبه خود را تکذیب کرد و نشان داد با شرایط موجود و سیاست امارات آشنایی کامل دارد.

مربوط پست ها

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.