حضور محمد بنا شرایط کشتی فرنگی را بهتر کرده است/ هر کشتی‌گیر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کار سختی در پیش دارد

 

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

پایگاه خبری / تحلیلی نگام _ فرنگی‌کار کشورمان معتقد است در حال حاضر کشتی فرنگی با حضور بنا که سرمربی کاربلدی است، شرایط خوبی دارد و ملی‌پوشان با نشاط تمرینات خود را انجام می‌دهند.

پست های مرتبط

به گزارش  برنا ،  رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی روزهای ۴ و ۵ بهمن‌ماه در اندیمشک برگزار می‌شود و با تصمیم کادر فنی تیم اسامی نهایی فرنگی‌کاران کشورمان برای حضور در این مسابقات مشخص شد.محمدرضا گرایی، فرنگی‌کار کشورمان در وزن 72 کیلوگرم، یکی از نفرات انتخاب شده برای این تورنمنت است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشت و عنوان سوم را به دست آورد و در بازی‌های جهانی در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار داشت.

گرایی درخصوص آمادگی‌اش برای این مسابقات اظهار داشت: بعد از برگشت از مسابقات جهانی استراحت داشتیم و تقریبا مدت دو ماه است که تمرینات را آغاز کرده‌ایم و در این مدت دو ماه می‌توان گفت به آمادگی نسبی رسیده‌ام و همه تلاش خود را می‌کنم که شرایطم از هر لحاظ خوب باشد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا باحضور محمد بنا بازهم می‌تواند دوبنده تیم ملی را برتن کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: قطعا هر کشتی‌گیر برای رسیدن به تیم ملی راه سختی در پیش دارد. خداراشکر سال قبل توانستم با تلاش و زحمت در وزن 72 کیلوگرم به تیم ملی رسیدم و همه تلاش خودم را خواهم کرد با درخشش در جام تختی بازهم به تیم ملی برسم.

فرنگی‌کار کشورمان افزود: در حال حاضر کشتی فرنگی با حضور محمد بنا، که سرمربی کاربلدی است، شرایط خوبی دارد و ملی‌پوشان با نشاط تمرینات خود را انجام می‌دهند و در هر وزنی دو، سه نفر داریم که شایستگی پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارند.

 

مربوط پست ها

هیچ محتوایی موجود نیست

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.