خوراکی مناسب برای صبحانه سالم

پست های مرتبط

نگام، سلامت و پزشکی – یک متخصص فارغ التحصیل هاروارد تجربه خوردن بهترین صبحانه را با همه در میان گذاشته است.

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

فیزیوتراپسیت فارغ التحصیل هاروارد نظر جالبی درباره صبحانه سالم دارد. او معتقد است صبحانه‌های بیشتر مردم دنیا چیزی شبیه به دسر هستند و اینکه سرشار از خوراکی‌های شیرین هستند، اصلا مناسب نیست. او درباره صبحانه مناسب توضیح داده و تاکید کرده این مدل صبحانه را خودش امتحان کرده و بسیار هم راضی است.

انواع توت‌ها

بلوبری، تمشک، توت سفید، توت سیاه، شاه‌توت و انواع میوه‎های قرمز می‎توانند برای صبحانه مناسب باشند. این میوه‌ها حتی می‌‏توانند به صورت فریز شده استفاده شوند. رنگ تیره آن‌ها (به غیر از توت) نشان دهنده این است که سرشار از ویتامین‌ها و مواد لازم برای بدن هستند. این میوه‎ها سرشار از فیبر هستند که برای بدن بسیار مفید است.

خشکبار، دانه‌ها و حبوبات

بهتر است در وعده غذایی صبحانه حتما آجیل و خشکبار را بگنجانید. از طرفی انواع خوراک‌ها که با حبوبات تهیه می‌‏شوند برای صبحانه بسیار مناسب هستند. البته بهتر است این خوراک‌ها بدون نمک بیش از اندازه تهیه شوند. این خوراک‌ها سرشار از پروتئین هستند و برای بدن به خصوص اول صبح بسیار مناسب هستند.

ماست

بهتر است برای صبحانه از نوعی ماست استفاده کنید که در آن کلسیم و پروتئین زیاد باشند و البته چربی‎اش کم باشد. ماست‌هایی که به ماست‎های ایسلندی مشهور هستند از این نوع ماست‎ها هستند. هم می‎توان ماست را به تنهایی میل کرد و هم ترکیب آن با برخی حبوبات آب‎پز شده و البته انواع توت‌ها مناسب می‏‌شود.

مربوط پست ها

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.