مهم ترین اخبار و موضع گیری های سیاسی؛ توقیف ۱۴۸ میلیارد دلار حساب بانکی آقازاده ها در آمریکا ، درخواست توضیح تاجزاده از لاریجانی و عارف در مورد تهدید نمایندگان به ردصلاحیت در صورت عدم خروج از تلگرام

 

نگام ، سیاسی _ درخواست توضیح تاجزاده از لاریجانی و عارف در مورد تهدید نمایندگان به ردصلاحیت در صورت عدم خروج از تلگرام ، توقیف ۱۴۸ میلیارد دلار حساب بانکی آقازاده ها در آمریکا ، سرنوشت مبهم حزب لاریجانی ، پزشکیان: باید حالت ویژه و جنگی اعلام کنیم ، از مهم ترین اخبار سیاسی بوده اند که همراه با لینک و خلاصه ای از خبر در ذیل می آید:

پست های مرتبط

 

 

درخواست توضیح تاجزاده از لاریجانی بعنوان رئیس مجلس و عارف رئیس فراکسیون امید درباره‌ی مستندات قانونی پیامک های حراست مجلس

خانم سلحشوری هدف از ارسال پیامک حراست مجلس به نمایندگان برای خروج از تلگرام را پرونده‌سازی به‌منظور ردصلاحیت آنها خوانده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

توقیف ۱۴۸ میلیارد دلار حساب بانکی آقازاده ها در آمریکا

رییس خزانه داری دولت آمریکا از توقیف 148 میلیارد دلار پول از حساب بانکی آقازاده های ایرانی در ایالات متحده خبر داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

سرنوشت مبهم حزب لاریجانی/حسن بیادی:جلسات متوقف شده است/ لاریجانی من را هم دعوت کرده بود/ ناطق نوری از اعضای جلسات حزب بود/ پشت پرده تعطیلی حزب

دبیرکل حزب آبادگران گفت: بعد انتخابات مجلس دهم و قبل انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خیزی از سمت آقای لاریجانی برای تشکیل حزب موثر و فراگیر برداشته شد، مدتی هم جلساتی برگزار شد اما دیگر ادامه نیافت.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش مکارم شیرازی به نامه جنجالی :طرفداران مذاکره با امریکا می خواهند اسرائیل را به رسمیت بشناسند؟/ اگر رفتارهای غيرمتعارف آمريكا ببا تحليل برای مردم بيان شود آن وقت عده ای نمی نويسند كه برويم با ترامپ مذاكره كنيم/ باید از این افراد پرسید آیا می‌خواهید فعالیت موشکی خود را تعطیل کنید؟

ناصر مكارم شيرازی در این دیداربا تاكيد بر اينكه بايد خروج آمريكا از معاهدات مختلف بين المللی را بيشتر و بيشتر برای مردم تشريح كرد، گفت: اگر اين رفتارهای غيرمتعارف آمريكا بيشتر و با تحليل برای مردم بيان شود آن وقت عده ای بلند نمی شوند و نامه نمی نويسند كه برويم با ترامپ مذاكره كنيم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

پزشکیان: باید حالت ویژه و جنگی اعلام کنیم / نباید اجازه دهیم یک‌عده یک شبه هزاران میلیارد تومان به جیب بزنند

نایب‌ رئیس اول مجلس گفت که هر سه قوه باید با آن دسته از افرادی که به‌دنبال سوءاستفاده از جو بحرانی ناشی از خروج امریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها هستند، قاطعانه برخورد کنند.پزشکیان به «خرید بیش از 30 هزار سکه توسط یک نفر در اوج تغییرات قیمتی در بازار طلا» اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی یک نفر یک‌شبه هزاران میلیارد تومان پول به جیب می‌زند و عده‌ای دیگر باید دغدغه از دست دادن خانه‌ای را داشته باشند که در آن نشسته‌اند. نباید اجازه داد قیمت‌ها این‌گونه افزایش یابد. اگر اجازه سوءاستفاده به این افراد سودجو داده شود در حقیقت به محقق شدن نقشه‌های امریکا کمک کردیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واعظی: مقصران موسسات مالی نباید آزادانه بگردند/دولت که زور ندارد، قوه قضائیه باید با مقصران موسسات مالی برخورد کند و پول‌ها را بگیرد

رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: کسانی که در ماجرای موسسات مالی و اعتباری مقصرند نباید آزادانه بگردند و مردم را بسیج کنند که بروند جلوی این وزارتخانه یا آن سازمان یا مجلس شورای اسلامی تجمع داشته باشند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مولاوردی: مصوبه دولت برای برگزاری تجمعات برای جلوگیری از ایجاد اغتشاش است

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: دولت در تصویب تعیین محل‌های خاص برای تجمعات حسن نیت داشت، این به عنوان یک حق در منشور حقوق شهروندی و قانون اساسی آمده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ابراهیم حمیدی رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان : موضوع تعرض به دختران ایرانشهری را تکذیب نمی‌کنیم/ آمار ارائه شده یک کلاغ و چهل کلاغ بود/ یک‌ متهم دیگر دستگیر شد

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: موضوع تعرض به دختران در ایرانشهر را تکذیب نمی‌کنیم اما موضوع آن‌گونه که در تریبون و رسانه‌ها مطرح شده نبوده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واكنش دادستان كل كشور در خصوص اخبار تجاوز: در نشر این خبر کمک نکنیم؛ اشاعه فحشا در جامعه گناه بزرگی است/ ممکن است از بین هشتاد میلیون فرد بیماری پیدا بشود که به خانمی تعرض کند/ تعرض به ۴۱نفر به اثبات نرسیده، چگونه است که برخی نمایندگان و روزنامه‌ها به این خبر دامن میزنند؟

منتظری در خصوص پرونده تجاوز در ایرانشهر گفت: توجه داشته باشیم که در نشر این اخبار کمک نکنیم؛ اشاعه فحشا در جامعه گناه بزرگی است و همه بدانند مسئولیت شرعی بزرگی دارد. وی گفت: ممکن است از بین هشتاد میلیون، فرد بیماری پیدا بشود که به خانمی تعرض کند، در حال حاضر تعرض به ۴۱نفر به اثبات نرسیده است و چگونه است که برخی نمایندگان مجلس و روزنامه‌ها به این خبر دامن می زنند؟ منتظری گفتگ شرعا موظفیم برخی اخبار را علنی نکنیم، تشویش اذهان عمومی جرم است و نباید اخباری که ثابت نشده را بنا به اهداف سیاسی و آب به آسیاب دشمن ریختن، نشر دهیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سلیمی‌نمین:تفکیک وزارتخانه‌ها اتلاف انرژی است/ بافت دولت چندان قابل تغییر نیست/مجلس به کارهای سلیقه‌ای رأی نمی‌دهد/ با وعده دادن ذهنیت جامعه نسبت به دولت عوض نمی‌شود

سلیمی‌نمین گفت: تفکیک وزارتخانه‌ها اتلاف انرژی است. دولت یک راه بیشتر ندارد جز آنکه از ظرفیت های قوای دیگر هم برای پیشبرد امور کشور استفاده کند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

امیرعبداللهیان:توصیه به مذاکره با ترامپ خودباختگی و ساده‌لوحی سیاسی است

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، توصیه به مذاکره با آمریکای ترامپ را خودباختگی و ساده‌لوحی سیاسی دانست.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

معاون موگرینی: به زودی ۱۰۰ شرکت وارد مذاکرات کاری با طرف ایرانی می‌شوند

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان روز چهارشنبه در اسلو با معاون رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد. اشمید در این دیدار به ابتکار گفتمان سیاسی صنایع که دربرگیرنده مذاکرات تجاری شرکت‌های کوچک و متوسط در سطح اتحادیه اروپا با ایران است، اشاره کرد و گفت که قرار است به زودی ۱۰۰ شرکت وارد مذاکرات کاری با طرف‌های ایرانی شوند و با توجه به این که بیش از ۶۰ درصد صنایع اروپا در این سطح فعالیت دارند، انتظار می‌رود چارچوب مناسبی برای همکاری با حمایت و مشارکت مستقیم اتحادیه اروپا به وجود آید.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

شهادت ۲ مرزبان در شمال سیستان و بلوچستان، همزمان با بازی ایران و اسپانیا

در درگیری مرزبانان هنگ مرزی زابل با اشرار، دو تن از مرزبانان شهید و سه تن دیگر نیز مجروح شدند. در این درگیری دو تن از مرزبانان، استواردوم محسن شهرکی و سرباز جلال بهبودی به درجه رفیع شهادت نائل گردیده و سه تن دیگر از مرزبانان نیز مجروح شدند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

لاریجانی: CFT را پس از اخذ نظر رهبری، در مجلس پیگیری می‌کنیم / سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: با توجه به بیانات رهبری، بررسی این لایحه منتفی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که «با توجه به بیانات مقام معظم رهبری موضوع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) منتفی است»، گفت: باید قانون جدیدی برای مقابله با تامین مالی تروریسم وضع شود که در آن ضمن در نظر گرفتن قانون موجود درباره مقابله با تروریسم، موارد مندرج در این کنوانسیون نیز لحاظ شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

جهانگیری: منتقدان و معترضان، نباید سوژه امنیت کشور باشند؛ دولت مردمسالار از این موضوع آسیب نمی‌بیند / برخی اعتماد و امید مردم را نشانه رفته‌اند / مردمی که به آینده مایوس باشند، ممکن است به اقدامات پرخاشگرانه روی آورند

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری گفت: آنچه کشور را تهدید می کند، کسانی و یا گروه هایی هستند که اعتماد و امید مردم را به عنوان بزرگترین سرمایه های اجتماعی کشور نشانه گرفته اند. او افزود: مردمی که به آینده مایوس باشند، به هیچ کاری دست نمی زنند و ممکن است به اقدامات پرخاشگرانه روی آورند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

17 ملوان ایرانی که در سومالی بازداشت شده بودند به کشور بازگشتند

17 ملوان ایرانی که از مهر ماه سال گذشته به دلیل ورود غیر قانونی به آب‌های سومالی بازداشت شده بودند، دقایقی پیش با استقبال حسین پناهی‌آذر معاون امور کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

روایت معصومه ابتکار از پخش فوتبال در «آزادی»: دیشب بین دو نیمه، نه کسی فحش داد؛ نه کسی به خانم‌ها چپ نگاه کرد و نه فسادی ایجاد شد+عکس

معصومه ابتکار با انتشار این عکس در کانال تلگرامی خود نوشت: دیشب بین دو نیمه، زن و مرد تو ورزشگاه آزادی نماز خوندن. نه کسی فحش داد؛ نه کسی به خانم‌ها چپ نگاه کرد و نه فسادی ایجاد شد…

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

بازی ایران و پرتغال را هم می توانید خانوادگی در ورزشگاه آزادی تماشا کنید

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درخصوص پخش دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی که خانواده‌ها نیز حضور داشتند، گفت: این اولین تجربه در این موضوع بود و شاهد حضور خوب مردم نیز بودیم که با نشاط، نظم و قانون‌مداری خوبی به ورزشگاه آمدند و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

کیهان: فضای برنامه فردوسی پور به مراسم بلیت بخت‌آزمایی شباهت دارد/ آقای فردوسی پور چرا به استعمارگری انگلیس اشاره نکرد؟

کیهان نوشت: یکی از این بخش‌ها به معرفی کشورهای حاضر در جام جهانی می‌پردازد. در این بخش، به بهانه رقابت تیم‌های هر کشوری، گزارشی از تاریخ سیاسی و اجتماعی آن کشور ارائه می‌شود. اما نکته قابل تأمل، سانسور و تحریف بسیاری از واقعیت‌های مهم تاریخی درباره این کشورهاست و گویی برنامه «2018» درحال تبلیغ این کشورهاست.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ادعای اماراتی‌ها علیه ایران پس از ناکامی در اشغال بندر حدیده +تصاویر

امارات متحده عربی که از هفته گذشته در قالب ائتلاف سعودی عملیات نظامی خود تحت عنوان «پیروزی طلایی» را برای اشغال بندر حیاتی حدیده آغاز کرده، با به نمایش گذاشتن برخی تسلیحات کشف شده در میدان جنگ، مدعی شد این تسلیحات را ایران در اختیار انقلابیون یمن قرار داده است.این در حالیست که یمن در محاصره کامل دریایی و هوایی ائتلاف سعودی قرار دارد و حتی امکان انتقال کمک‌های بشردوستانه به این کشور نیز بدون هماهنگی وجود ندارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

2 هزار و 916 ایرانی در خارج از کشور زندانی هستند

معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه گفت: در حال حاضر 2 هزار و 916 ایرانی در خارج از کشور در زندانند که بیشتر آنها در ترکیه و عمده جرائم آنها قاچاق انسان، اقامت غیرقانونی و مواد مخدر است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید بازتر شود

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تاکید کرد: دست این هیات بازتر باشد تا بتواند طبق قانون با تخلف نماینده برخورد کند

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تغییرات کابینه با استراتژی روشن باشد

غلامرضا ظریفیاندر گفت‌وگو با «آرمان»:تغییرات کابینه با استراتژی روشن باشد/رئیس‌جمهور عملکرد مدیران را شاخص گذاری کند/تیم اقتصادی دولت بازبینی جدی شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

آیین نکوداشت سی و هفتمین سالگرد شهدای هفتم تیر و قافله سالار شهیدان برگزار می شود

آیین نکوداشت سی و هفتمین سالگرد شهدای هفتم تیر و قافله سالار شهیدان آیت الله دکتر بهشتی و مراسم رونمایی از کتاب شناخت و اندیشه های سیاسی شهید بهشتی برگزار می شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تلاش پشت پرده آلمان برای متصل ماندن ایران به شبکه سوئیفت

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که آلمان تلاش می‌کند که ایران به شبکه سوئیفت متصل بماند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

فنر قیمت ارز چگونه رها شد ؛ پشت پرده های دلار 7 هزار تومانی/ آیا نظارت بر بازار ارز «عمدا» ضعیف است؟/ همه برای خداحافظی با ارز 4200 تومانی آماده می شوند

بعد از نوسان بازار ارز دولت برای کنترل اوضاع و حذف سوداگری، عرضه و توزیع دلار را کانالیزه و قیمت رسمی را 4200 اعلام کرد اما در صحنه عمل دلار 4200 تومانی نتوانست جلوی رشد قیمت ها را در بازار بگیرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

روز پایان حیات سیاسی جریان بنی صدر در ایران

در روز ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی بعد از دو روز بحث و بررسی، به عدم کفایت سیاسی ابوالحسن بنی‌صدر، رییس‌جمهوری وقت رای مثبت داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تصمیم مهم ارزی سران ۳ قوه/ پرداخت دلار به واردات کالاهای غیرضروری متوقف شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد، در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا تصمیم خوبی اتخاذ شد و آن این است که از این هفته برای کالاهایی که در کشور تولید می‌شود و کالاهای غیرضروری نباید ارز از کشور خارج شود، با این کار از تولید حمایت می‌شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نامه ۳ کشور اروپایی به آمریکا؛ شرکت‌های ما را از تحریم‌های ایران مستثنی کنید

وزرای خارجه و دارایی بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه ای به همتایان آمریکایی خود بر تعهد کشورهایشان در زمینه حفظ توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی دیدار حق را لبیک گفت

از جمله خدمات ایشان اجرای برنامه پرمخاطب اخلاق در خانواده بود که سال ها از شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

چرا ایران بالاخره با ترامپ مذاکره خواهد کرد؟

تجارت اروپا با ایران، حتی کمتر از تجارت اروپا با قزاقستان است و غیرممکن است که تضمینی به ایران بدهند. / فشار ناشی از تحریم‌های همه‌جانبه آمریکا موجب خواهد شد که نه تنها سرمایه‌گذاری در ایران به شدت کاهش یابد، بلکه سرمایه‌ها از این کشور فرار کنند و ناآرامی‌های بیکاری کشور را فراگیرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

غرویان: دلیل عدم اجازه حضور زنان در ورزشگاه ها، سیاسی است/ امروز مسلما” کسی دیگر برای لذت بردن از اندام بازیکنان به ورزشگاه نمی رود

حجت الاسلام غرویان در خصوص علت و منشاء اصلی عدم اجازه حضور زنان در ورزشگاه ها بیان کرد: منشاء سیاسی، دلیل اصلی عدم اجازه حضور زنان در ورزشگاه هاست چراکه برخی از افراد جهت بدنام کردن و تشویش اذهان عمومی برعلیه دولت اقدام به بیان این چنین فتواهایی می کنند. البته گفتنی است این قبیل مسائل نیز به مرور زمان حل شدنی است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

افروغ: نظام رسمی ما انبساط ندارد/ سطح مدنی رشد کرده و بخش رسمی جدا و غافل مانده است

عماد افروغ گفت: در روایات داریم که امام علی(ع) می فرماید: الفقر موت الاکبر (فقر مرگ بزرگ است). باید به این جمله فکر شود که به چه معناست، در همین رابطه اصل بیست و نهم قانون اساسی، حق همگانی تامین اجتماعی است، یا اصل سی و یکم که حق مسکن متناسب با نیاز است، یا کلا فصل چهارم که مربوط به اقتصاد و امور مالی است که همه موارد قابل دفاعی است که متاسفانه اجرایی نشده اند و یا ناقص اجرا شده اند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

محورهای طرح استیضاح را خود وزیر قبلا گوشزد کرده بود/ربیعی به تنهایی نمی‌تواند تامین اجتماعی را اصلاح کند

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور و دبیر خانه کارگر غرب تهران به اتفاق بیان کردند:طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشتر رنگ و بوی سیاسی دارد و مجلس بهتر است در دفاع از کارگر وارد عمل شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ورود دادستان کل کشور به ماجرای واردات غیرقانونی ٥ هزار خودرو: مگر می‌شود هزاران خودروی خارجی با قیمت بالا وارد شود، شبکه‌ای از قاچاق نباشد؟ / با ریشه‌هایی که در بخش‌های مختلف می‌دوانند و پول‌هایی که خرج می‌کنند، این شبکه ها را به وجود می‌آورند

منتظری با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های مهمی از قاچاق کالا و ارز مثل قاچاق سازمان یافته، به تشریح آخرین وضعیت پرونده ورود 424 خودروی قاچاق به کشور پرداخت و گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مطرح است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دادگاه شیکاگو پرونده تاجر ایرانی را باردیگر به جریان انداخت / اتهام سعید ولدبیگی: صادرات غیرقانونی لوله‌های آلومینیومی به ایران برای صنایع موشک سازی و هوافضا

دادگاه فدرال شیکاگو در آمریکا بار دیگر پرونده یک تاجر ایرانی را که به صادرات غیرقانونی متهم شده است، به جریان انداخت. ولد بیگی ۵۶ ساله در ژوئیه ۲۰۱۶ در دادگاه فدرال شیکاگو غیابا محکوم شده و دادگاه کیفری روز چهارشنبه بار دیگر این پرونده را به جریان انداخت.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

همایون هاشمی رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس:صنعت دارو دچار مشکلات جدی شده است/ مشکلات سال گذشته به امسال هم کشیده شد

رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس وضعیت بازار داخلی دارو را نابسامان ارزیابی می‌کند و می‌گوید: «نمی‌توان مشکلات حوزه دارو را نادیده گرفت و وانمود کرد که همه چیز خوب است. با وجود اینکه در سال گذشته هم مجلس و هم دولت تلاش‌های زیادی در حوزه تأمین مطالبات صنعت دارو اعم از بخش توزیع و تولید انجام دادند اما متأسفانه شاهد حرکت رو به جلوی این صنعت نبوده‌ایم.»

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

اوپک علیه ایران / توافق سعودی و روسیه در مسیر تحریم نفت ایران
عربستان سعودی با توافق روسیه به دنبال تصویب افزایش یک میلیون بشکه ای تولید نفت اوپک است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

یک کارشناس مسائل بین‌الملل مطهرنیا: رقبای آمریکا از تقابل با ایران سود برده‌اند/ برای مذاکره با آمریکا ابتدا باید در داخل چارچوب مشخصی تعریف کنیم

پس از خروج آمریکا از برجام و حواشی پیش آمده بر سر آن در سطح بین‌المللی، برخی ناظران سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا، را در راستای تلاش برای امتیاز‌گیری حداکثری پیش از آغاز مذاکراتی همه‌جانبه میان دو کشور ارزیابی کردند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران:خروج سالیانه 150 هزار نخبه از کشور/مهاجرت کارگران درجه یک و ممتاز از ایران

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به اهمیت بازگرداندن نخبه های ایرانی به کشور و استفاده از ایده های آنها، اظهار داشت: طبق گزارش یونسکو سالیانه 150 هزار نخبه از کشورمان خارج می شوند و شاهد خروج کارگران ممتاز و درجه یک از کشور هم هستیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نظر استاندار تهران درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها

استاندار تهران درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: عجله نکنید، اجازه دهید؛ پله پله در این زمینه جلو برویم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

هرمیداس باوند:رویکرد روسیه در هماهنگی با عربستان برای فروش نفت در تقابل با ایران است/ شرق پشتوانه خوبی برای ایران در برابر غرب نیست

یک دیپلمات سابق کشورمان با بیان اینکه استفاده روسیه و چین از ایران ابزاری است و نه راهبردی، تاکید کرد: برخی‌ها در داخل کشور می‌گویند روابط ایران با روسیه و چین حالت استراتژیک به خود گرفته است در حالی که این گونه نیست و کشورهایی نظیر روسیه خط مشی جداگانه و مستقل از ما دارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

 

مربوط پست ها

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.