مهم ترین اخبار و موضع گیری های سیاسی ؛ اعتراف مدیر پیامرسان سروش مبنی بر صاحب امتیاز بودن صدا و سیما /پیش‌بینی فتنه ۹۲، ۹۴، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ توسط وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد

 

نگام ، سیاسی _ اعتراف مدیر پیامرسان سروش مبنی بر صاحب امتیاز بودن صدا و سیما / پیش‌بینی فتنه ۹۲، ۹۴، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ توسط وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد / عدم موافقت دادستانی با درخواست تمدید مرخصی بقایی / اصولگرایان علیه لاریجانی 1400 ، از مهم ترین اخبار سیاسی بوده اند که همراه با لینک و خلاصه ای از خبر در ذیل می آید:

پست های مرتبط

 

پیش‌بینی فتنه ۹۲، ۹۴، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ توسط وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد / آیا روند این پیش‌بینی‌ها به فتنه‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۲، ۱۴۰۴ و ۱۴۰۶ هم می‌رسد؟!

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دوم محمود احمدی نژاد اخیرا گفته است: «در سال ۹۷ یا ۹۸ قطعا دشمن ‏فتنه‌ای را طراحی می‌کند و محور آن نیز، ولی فقیه است.» ‏ این اولین بار نیست که او از یک «فتنه» جدید خبر می‌دهد. مصلحی در مقاطع مختلف ‏زمانی از سال ۹۰ تا کنون، از «فتنه»‌های ۹۲، ۹۴، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ خبر داده است. با ادامه این روند، مشخص نیست آیا مصلحی که پیش از برگزاری هر انتخاباتی، فتنه ی انتخاباتی آتی را پیش بینی می کند، در آینده نیز در مورد فتنه ۱۴۰۰، ۱۴۰۲، ۱۴۰۴ و ۱۴۰۶ هم سخن خواهد ‏گفت یا این روند متوقف خواهد شد؟

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مدیر پیامرسان سروش: صاحب امتیاز اپلیکیشن پیام‌رسان سروش سازمان “صداوسیما” است/ علیه مدیر تلگرام باید پیگرد بین‌المللی صورت بگیرد

پرواضح است به عنوان یک ایرانی انتظار داشتم تلگرام مسدود و با آن فرد برخورد شود؛ حتی اعتقاد دارم باید پیگرد بین‌المللی علیه او اتفاق افتد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

موضع متفاوت ۱۸۰ درجه‌ای لاریجانی با جامعه مدرسین درباره FATF / جامعه مدرسین: علی‌رغم توضیحاتی که دادیم، لاریجانی باز هم موافق تصویب FATF بود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه درباره جلسه شب گذشته این تشکل با لاریجانی گفت: متاسفانه علی‌رغم توضیحات اعضای جامعه مدرسین درباره عواقب تصویب FATF ، آقای لاریجانی موافق این موضوع بود. حجت‌الاسلام محمود رجبی گفت: دولتمردان ما خیال می‌کنند که اگر این لایحه بین‌المللی به تصویب مجلس رسد، گشایش اقتصادی برای ایران به ارمغان می‌‌آورد در حالی که نه تنها با تصویب این لایحه گشایشی ایجاد نمی‌شود بلکه ما با دست خودمان، کشور را در حلقه‌‌ای از فشارهای تحریمی قرار می‌دهیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تغییرات در جمنا کلید خورد / فروزنده از شورای مرکزی استعفا داد

اولین تغییرات در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کلید خورد و لطف الله فروزنده از شورای مرکزی جمنا استعفا داد.لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) از ادامه همکاریش با این جبهه انصراف داد و گفت: بنا به دلایلی از جمنا استعفا دادم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

جنجال دوباره در پارلمان / چند نماینده اصولگرا در صحن مجلس و روی مانیتورها طومار پهن کردند / لاریجانی یکی از طومارها را پایین انداخت: مجلس جای این کارها نیست؛ حقوق می‌گیرید که حرف بزنید؛ بحث کنید تا دیگران قانع شوند / نتیجه جنجال‌ها: بررسی لایحه الحاق ایران به «کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم» دو ماه مسکوت ماند

تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس به محض ورود مجلس به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT با در دست داشتن پلاکاردهایی و پهن کردن چندین طومار در صحن فضای مجلس را متشنج کردند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

وزیر ارتباطات: نمی‌شود به خبرنگار گفت خبر تهیه کن، در عرصه خبری فعالیت داشته باش اما محدودش کنی! / اینترنت بدون فیلتر برای خبرنگاران وعده‌ای بود که در سه دولت بر زمین مانده بود و اکنون حل شد

محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به اینکه برخی‌ها عنوان می‌کنند دادن اینترنت بدون فیلتر به یک قشر خاص تبعیض است،‌گفت: برخی از افراد اعتراض داشتند و بیان کرده‌اند که این امر مخالف حقوق شهروندی است و این نوع خدمات باید در دسترس همگان باشد، ضمن احترام به دیدگاهشان به نظر می‌رسد که ارائه و اختصاص هر ابزاری برای گروه‌های مختلف رویکردهای خودش را دارد.از روز اولی که مسئولیت پذیرفتم احساسم بر این بود که نه به عنوان تبعیض بلکه به عنوان یک ابزار ضروری و لازم خبرنگاران نیاز به اینترنت بدون فیلتر دارند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مطهری: برخی حرف‌هایی می‌زنند که با عقل جور در نمی‌آید / القا می‌کنند که برجام مخالف نظر رهبری بوده و عده‌ای سرخود آن را امضا کردند / این‌ها اگر در زمان پیامبر بودند می‌گفتند چرا «صلح حدیبیه» را به گونه‌ای ننوشتید که کفار یک سال بعد نتوانند آن را نقض کنند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی گروه های سیاسی به جای آنکه آمریکا را برای خروج از برجام سرزنش کنند، به دولت و رییس جمهوری و وزیر امور خارجه حمله می کنند، در حالی که باید از گروه مذاکره کننده تجلیل شود چون برجام به ضرر ایالات متحده بود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ترامپ: همان دقیقه اول متوجه می‌شوم دیدارم با «اون» بی‌نتیجه است یا نه

دونالد ترامپ در آستانه نشست تاریخی روز سه‌شنبه‌اش با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تاکید کرد که می‌تواند مسیر این نشست و اینکه بی نتیجه خواهد بود یا خیر را حدس زده و “زمان کیم جونگ اون را تلف نکند”.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

وکیل مرتضوی: موکلم در زندان است/ نامه منتسب به هاشمی شاهرودی کذب است

وکیل مدافع سعید مرتضوی نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش مجازات موکلش را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد. وی درباره اینکه آیا مرتضوی در شب های قدر به مرخصی آمده است یا خیر، گفت: از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم ولی فکر نکنم به مرخصی آمده باشد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش محسن هاشمی به اتفاقات روز قدس: مدعیان ولایت مداری، باید در حفظ وحدت پیشرو باشند

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه در کنار زیبایی و عظمت راهپیمایی روز قدس متاسفانه شاهد برخی حرکات وحدت شکنانه و تفرقه انگیز توسط گروهی معدود از افراد بودیم گفت:‌ فلسفه و روح حاکم بر روز قدس وحدت میان مسلمانان و پیروان مذاهب گوناگون جهان اسلام پیرامون محور دفاع از فلسطین است اما بدترین ضربه به این نمایش جهانی وحدت، کوبیدن بر طبل تفرقه و وحدت شکنی و دمیدن به آتش اختلاف و دشمنی‌های داخلی است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مسیح مهاجری: آمران شعار علیه صالحی در ارکان نظام نفوذ دارند / لشکر جهل به راه می‌اندازند تا به هدف شوم خود برسند

درست است که عوامل اجرائی این توطئه دچار جهل مرکب هستند ولی نکته بسیار مهم این است که آمران آنها از تمام جزئیات پشت پرده خبر دارند و نه تنها دچار جهل نیستند بلکه می‌دانند چه می‌کنند و با علم و اطلاع از عواقب کاری که انجام می‌دهند، این لشکر جهل را به راه می‌اندازند تا به هدف شوم خود برسند. جمع کردن عناصری که دچار جهل مرکب هستند کار ساده‌ایست به شرط آنکه با آمران و طراحان پشت صحنه برخورد شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

روزنامه جوان: میلیون‌ها نفر از نسخه‌های بدون فیلتر تلگرام طلایی و هات گرام استفاده می‌کنند

نسخه‌های فارسی تلگرام مثل تلگرام طلایی (طلگرام) که مانند برنامه اصلی تلگرام از API‌های عمومی و آزاد تلگرام استفاده می‌کند و مستقیماً به سرور اصلی تلگرام متصل می‌شود و از لحاظ امنیت تفاوتی بین تلگرام و تلگرام طلایی (طلگرام) وجود ندارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

روحانی در شانگهای: چنانچه کشورهای باقی مانده در برجام در عمل بتوانند تضمین لازم را بدهند، ایران به حضور خود در توافق ادامه می‌دهد

رییس جمهور گفت: ایران فرصت محدودی را در اختیار کشورهای باقی مانده در برجام و سایر اعضای ملل متحد قرار داده تا چنانچه در عمل بتوانند نسبت به اجرای تمامی موارد توافق شده در برجام تضمین لازم را ارائه نمایند، به حضور خود در این توافق ادامه دهد. مطمئنا آمریکا عکس العمل دیگران نسبت به خروج خود از برجام را رصد کرده و عدم پاسخ نسبت به این اقدام را به منزله بی هزینه بودن یکجانبه گرایی قلمداد می کند که نتیجتا آثار بسیار زیانباری برای جامعه جهانی در بر دارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

فرزاد جمشیدی: به فرانسه هجرت می کنم / رمضان بدون اذان موذن‎زاده، ربنای شجریان و مجری گری من، رمضان نیست

روزگاری نویسنده ای نکته پرداز (امیر مهدی ژوله) گفته بود: ماه رمضانی که اذان اش را مرحوم موذن راده ی اردبیلی سر ندهد؛ ربنای لش را استاد شجریان نخواند و سریال اش را رضا عطاران نسازد، ماه رمًضان نیست. مردم خوب و فهیم کشورم ضلع چهارمی هم به این سه گانه افزودند و آن اینکه: سحرهای تلویزیون اش را هم فرزاد جمشیدی اجرا کند. می توانیم بپرسیم از ما چهار نفر، کداممان به عنوان ثروت و سرمایه برای رسانه ی ملی باقی مانده ایم؟

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حواشی صحن علن مجلس شورای اسلامی؛اعتراض طوماری جمعی از نمایندگان اصولگرا به لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم/ لاریجانی: حقوق می‌گیرید که مسائل را با صحبت حل کنید + فیلم

در حاشیه تصویب لایحه الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم نمایندگان اصولگرای مجلس در اعتراض به تصویب این لایحه چندین بنر و پلاکارد را بر زمین پهن کردند و با تجمع دور رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی مانع ادامه کار مجلس شدند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

لاریجانی: صالحی دانشمندی است که باید قدر او را دانست / سخنان ترامپ «ژاژ و پریش» بود؛ او قلمرو سیاست را با میدان تره‌بار عوضی گرفته

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر صالحی فردی دانشمند و آگاه به مساله هسته ای است که باید قدر ایشان را دانست و اصولاً توهین به هر کس در این گونه مجامع ملی و خلاف عقل و اخلاق است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

علی جنتی: اوباما برخلاف ترامپ، دنبال براندازی در ایران نبود / روحانی آدمی نیست که استعفا بدهد

در تمام مدتي كه با ساير سران حزب گفت‌وگو مي‌كنيم همواره بر اين موضوع اصرار داريم تا ارتباط نزديك و تنگاتنگ هم با اصلاح‌طلبان معتدل و هم اصولگرايان معتدل داشته‌باشيم. اين اعتقاد در همه اركان حزب وجود دارد. البته تندروي‌هايي كه در سال ٧٦ شاهد آن بوديم اكنون وجود ندارد. من فكر مي‌كنم كه اكثريت گروه‌هاي سياسي به نوعي عقلانيت دست يافته‌اند و اميدوار هستم در سايه انسجام و همفكري ميان مجموعه نيروهاي معتدل و دلسوز، كشور بتواند به راحتي از بحران‌هاي ساختگي عبور كند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سنگاپور: آمریکا و کره‌شمالی به بی‌طرف بودن ما اطمینان دارند

وزیر کشور سنگاپور اعلام کرد، این واقعیت که آمریکا و کره‌شمالی این کشور را به عنوان میزبان دیدار تاریخی رهبران خود انتخاب کرده‌اند، نشان می‌دهد که دو طرف به بی‌طرف بودن و توانمندی سنگاپور اعتقاد دارند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ترامپ امضای بیانیه مشترک اجلاس گروه هفت را پس گرفت

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که در واکنش به اظهارات نخست وزیر کانادا ، امضا و حمایتش از بیانیه نشست سران «جی هفت» را پس گرفته است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

بشار اسد: حضور ایران در سوریه کاملا قانونی است / البته کمک ایران و روسیه نمی‌تواند جایگزین حمایت مردم شود

بشار اسد اعلام کرد: ما با تروریست های دست پرورده انگلیس، فرانسه و آمریکایی در سوریه می جنگیم؛ ما در این جنگ پشتوانه مردمی ملت سوریه را در اختیار داریم و به همین دلیل پیشرفت می کنیم؛ ما به صرف دریافت کمک از ایران و روسیه نمی توانیم به چنین پیشرفتی دست پیدا کنیم زیرا روس ها و ایرانی ها نمی توانند جایگزین حمایت های مردمی ملت سوریه شوند و اگر دلیلی بر این مدعا می خواهید به شاه ایران بنگرید که بازیچه دست غرب بود، اما نتوانست در برابر واکنش ملت ایران ایستادگی کند و تمام ساختار رژیمش ظرف چند هفته متلاشی شد و مجبور به فرار گردید.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

عراقچی در صحن مجلس:با دست خودمان تحریم‌های جدیدی را علیه کشور ایجاد نکنیم/ باید در مقابل تامین مالی تروریسم وارد همکاری‌های بین‌المللی شویم

در این لایحه الحاق ایران به کنوانسیون تامین مالی تروریسم باب خروج به کفایت پیش بینی شده است و ما حق حاکمیتی خود را داریم، بنابراین هرگاه احساس کنیم عضویت در آن به ضرر کشور است، می توانیم از آن خارج شویم، اما چرا باید اکنون ضرر آن را متحمل شویم، آن هم در شرایطی که تحریم ها بیشتر شده و ایران در شرایط خاصی به سر می برد، بنابراین نباید با دست خودمان تحریم‌های جدیدی را علیه کشور ایجاد کنیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

چرا رئیسی، جلیلی، قالیباف، لاریجانی و …باهم دیدار ندارند؟/ آل‌اسحاق: در اردوگاه اصولگرایان اجتهاد زیاد است/ نه ایران، لبنان است و نه جمنا، حزب‎الله

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: از اهداف جمنا این است که شخصیت‌های اصولگرا را دور هم جمع کند چرا که آنها پتانسیل بسیار بالایی در همه حوزه‎ها دارند. اگر این اتفاق نیفتد سینرژی‌شان را از دست می‌دهند.یحیی آل‎اسحاق ضمن پذیرش ضرورت بازنگری در ساختار تشکیلاتی جمنا می‎گوید: این اصلاح ساختار در حال انجام است البته جمنا باید کاری کند تا جمعیتش بیشتر شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تندروها دل خوشی از لاریجانی ندارند؛سخنران روز قدس، مغضوب یاران قدیمی/ اصولگرایان علیه لاریجانی 1400

معرفی علی لاریجانی به عنوان سخنران روز قدس تهران، بنزینی بود روی آتش زیر خاکستر. رسانه‌های تندرو، صریح‌تر از هر زمانی به علی لاریجانی تاختند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مخالفان دولت، نماد وحدت!گرایش سیاسی سخنرانان مراسم روز قدس/ شهرهای بزرگ در قبضه اصولگرایان و نظامیان +جدول

در ده شهر بزرگ ایران، هفت چهره اصولگرا و دو چهره نظامی سخنران مراسم روز قدس بوده‌اند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دو چهره اصلاح طلبی که روی «پایان روحانی» مانور می‌کنند؛ پشت‌پرده جنگ روانی حجاریان و زیباکلام چیست؟

در حالی که یک سال از انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم می‎گذرد، دو چهره اصلاح طلب نیز روی موضوع پایان روحانی مانور می دهند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نباید با رویکرد سلیقه‌ای به اعتماد مردم لطمه زد

این روزها گاهی برداشت سلیقه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌ها نتایج متضادی پدید می‌آورد که اغلب منطبق با دیدگاه‌های گروهی و فردی تعبیر می‌شود. یکی با کنسرت قانونی مقابله می‌کند و دیگری تفسیر خود را از التزامات اجتماعی ارائه می‌دهد و یکی دیگر بر اساس سلیقه خود با آن برخورد می‌کند. تفاوت گاه چشمگیر عملکرد یک نهاد و سازمان در دو دوره متوالی و خروجی‌های چندگانه در طول چند دهه اخیر، تناقضی آشکار پیش رو قرار می‌دهد که با آنچه در برنامه‌های و چشم اندازهای توسعه است تناقض دارد. بر این اساس «آرمان» با محمدرضا خباز فعال سیاسی گفت‌و‌گویی ترتیب داده که در ادامه می‌خوانید.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

عدم موافقت دادستانی با درخواست تمدید مرخصی بقایی / معاون احمدی نژاد به زندان بازگشت

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری
یک منبع آگاه از بازنگشتن حمید بقایی تا این لحظه به زندان، بعد از پایان ۶ روز مرخصی خبر داد. این در حالی است که وکیل بقایی صبح امروز از درخواست وی برای تمدید مرخصی خبر داده بود. با این وجود هنوز مشخص نیست که آیا مرخصی بقایی تمدید شده یا خیر.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

زائری: پس از برگزاری مراسم احیا؛ اکنون زمان سرور و شادی فرا رسیده

محمدرضا زائری در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، عنوان داشت: همان قدر که در شب های احیا و روزهای عزای شهادت امیرمؤمنان به سوگواری و ذکر مصیبت ها مشغول بودیم اکنون زمان سرور و شادی فرا رسیده؛ یکی از عواملی که می تواند تصویری باشکوه و دلپذیر از ماه بندگی و عبادت خداوند در ذهن و دل همه – مخصوصا نسل جدید- ایجاد کند، برپایی مجالس شاد و مطبوع برای به مناسبت عید فرخنده فطر و ایجاد فضای خوش و دلنشین از این عید بزرگ است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

محسن رضایی:دستورات رهبری موجب شد از اشتباه چهارم در سیاست خارجی جلوگیری شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با وجود فاصله برجام اروپایی با برجام اولیه، شروع اقدامات هسته‌ای مورد نظر رهبری انقلاب و اخذ تضمین‌های لازم اروپا برای مقاومت در برابر تحریم‌های آمریکا ضروری است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

در تشریح انتشار اسامی 20 نفره موسوم به وکلای تبصره ماده 48 مورد تایید قوه قضائیه نعمت احمدی خبر داد؛قرار است ماده 48 در مرحله تحقیقات مقدماتی (بازجویی) بکار گرفته شود/ مجلس لازم است نسبت به فسخ این تبصره اقدام کند چراکه قانون آئین دادرسی کیفری در صحن علنی مجلس مطرح نشده است

این وکیل دادگستری در رابطه با واکنش سید کاظم حسینی به قرارگرفتن نامش در لیست وکلای مورد اعتماد قوه قضاییه ضمن بی اطلاع بودن از آن، بیان کرد: علاوه بر ایشان، دکتر کاظمی نیز از قرار گرفتن نام خود در این لیست اظهار بی اطلاعی کرده اند. به طور کلی قانون اساسی در اصل 9 بیان می کند که نمی توان به قوانین عادی آزادی های مردم را اخذ نمود و این کار به نوعی جرم تلقی می شود. براین اساس تمامی افراد مورد دعوی می توانند وکیل داشته باشند. ماده 10 قانون مدنی نیز اصل آزادی در قراردادها را گویاست. لذا این ماده هم با قانون عادی و هم با اصل 9و 35 قانون اساسی مخالف است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس و حقوقدان:تعیین وکیل برای بررسی پرونده‌های امنیتی با اصل 35 قانون اساسی مغایر است/ طرح اصلاحی ماده 48 قانون آیین دادرسی را در مجلس به جریان می‌اندازیم/ اصل آزادی انتخاب وکیل از حقوق اساسی ملت است

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس درباره رای نمایندگان برای دائمی شدن قانون آیین‌ دادرسی کیفری گفت: این قانون در مجلس نهم براساس ماده 85 تصویب شده بود و اخیرا هم که در مجلس تصویب شد، استدلال این بود که به تایید شورای نگهبان رسیده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

یک وکیل دادگستری در واکنش به قرارگرفتن نامش در لیست وکلای مورد اعتماد قوه قضاییه مطرح کرد؛ امیدوارم تبصره ماده 48 هر چه سریع‌تر اصلاح شود/ این تبصره به مصلحت کشور و نظام نیست

جلیل مالکی گفت: انتظار بود فردی که نسبت به اصل تبصره انتقاد علمی دارد در چنین لیستی قرار نگیرد اما متاسفانه بدون اطلاع من، نام بنده در لیست قرار گرفته است که درخواست حذف نامم را از این لیست دارم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

محمدجواد فتحی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:فردا طرح دوفوریتی لغو تبصره ماده 48 قانون آیین‌ دادرسی کیفری را به هیات‌رئیسه مجلس می‌دهیم/ قانونگذار زیر سوال است که قانون فاسدی را در مجلس نهم تصویب کرده است

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره تبصره ماده 48 آیین دادرسی کیفری که براساس آن رییس قوه‌قضاییه تعدادی وکیل را برای وکالت پرونده‌های امنیتی تعیین کرده است، گفت: در این باره قانونگذار که آن را تصویب کرده زیر سوال است و رئیس قوه‌قضاییه به قانون عمل کرده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

انتقاد احمدی‌نیاز از لیست وکلای مورد اعتماد/از ۷۰ هزار وکیل فقط بیست نفر

یک وکیل دادگستری ضمن انتقاد نسبت به اعلام اسامی بیست نفر از وکلای دادگستری مورد تایید قوه قضاییه، یادداشتی را با عنوان «از ۷۰ هزار وکیل فقط بیست نفر» به رشته تحریر در آورده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

قوه‌ی قضائیه برای حفظ حقوق خود وکیل انتخاب می‌کند نه برای دفاع از حقوق متهم!

حق انتخاب وکیل از بدیهی ترین حقوق اولیه‌ی طرفین دعوی به شمار میرود که در اصل ۳۵ قانون اساسی و بند ۳ ماده واحده قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی مصوب ۱۳۸۳ و مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب ۱۳۷۰ و اسناد حقوق بشری مورد تاکید قرار گرفته است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

زهرا نژادبهرام:اطلاعات طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تکمیل نشده است/مسئولان پاسخ‌گو نیستند

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران معتقد است ، طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری هنگامی کلید خورد که در این مورد به بن‌بست رسیده بودند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش ها به شعارهای توهین آمیز علیه صالحی/ عکس و فیلم

پس از آنکه علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی همراه با مردم و برخی مسولان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود با شعارهای تند از سوی تعدادی از افراد روبه رو شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز :شعار «وطن‌فروش» علیه صالحی، تعبیر زشت و زننده‌ای است / حمله به شخصیت‌ها در راهپیمایی روز قدس، «گناه، سخیف، زشت، تندروانه و جاهلانه» است / سیاست‌های نظام تصمیم یک نفر نیست؛ صالحی و ظریف وظایف قانونی خود را انجام می‌دهند

محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز درباره حمله برخی تندروها به رییس سازمان انرژی اتمی در روز قدس می گوید: گناه، خطا و اشتباه است که با خدمتگزاران نظام این گونه برخورد کنیم. این کار سخیف و زشت، بی توجهی به مصالح نظام و محکوم است. حتی اگر هم انتقاد یا حرفی دارند، جای آن در راهپیمایی نیست.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز:تخریب صالحی در روز قدس به نفع دشمن بود/ آمریکا باید ملامت شود نه تیم مذاکره‌کننده ما/ هیچ کس نباید افراد مذاکره‌کننده را خائن بنامد

یک فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه هیچکس نباید افراد مذاکره‌کننده را خائن بنامد گفت: رهبری در فرمایشات اخیر خود تاکید کردند که نباید برجام موجب ایجاد دوقطبی در جامعه شود. چنین حرکت‌هایی که در روز جمعه و در حاشیه راهپیمایی روز قدس صورت گرفت به نفع دشمن است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

کجا را می زنیم؟ آخرین قسمت این سریال، اهانت به علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روز قدس بود

خشونت ورزی کلامی عده ای معدود در فضای سیاسی کشور آفتی است که اعتماد عمومی، آرامش روانی و مشارکت سیاسی – اجتماعی شهروندان را تهدید می کند؛ ماجرایی که گویا تمامی ندارد و به سریالی دنباله دار تبدیل شده است و امسال نیز مانند هر سال در روزی که باید مشت های گره کرده ، حکایت از وحدت و یکپارچگی داشته باشد، تکرار شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نعمتی: شعار دادن علیه برخی مسئولان در تضاد با فلسفه روز قدس است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سر دادن شعار علیه برخی مسئولان در راهپیمایی روز قدس، این اقدام را در تضاد با فلسفه روز قدس عنوان و در عین حال تاکید کرد که انجام این اقدامات از سوی یک عده معدود نمی‌تواند راهپیمایی روز قدس را تحت‌الشعاع قرار دهد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

روایت ناطق نوری از پاسخ آیت الله هاشمی رفسنجانی به شعار «موشک جواب موشک»

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ادعاهای جدید در مورد فوت آیت الله هاشمی/ غلامعلی رجایی: یک موتور سوار به فاطمه خانم گفته بود که می‌خواهند پدرتان را بزنند/ آقای هاشمی خود را معرض ترور می‌دید/ آن هاشمی که ما می‌‌دیدم 10 ، 15 سال دیگر همان هاشمی بود

مشاور آیت الله هاشمی گفت: با واسطه از حاجیه خانم شندیم که آقای هاشمی خود را در معرض ترور می‌دیده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

پشت‌ پرده خروج پژو از ایران

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌ طباطبایی بر این باور است که صنعت خودروی ایران در ۳۰ سال گذشته در انحصار پژو بوده و این شرکت خارجی در واقع تربیت‌کننده مدیران خودرویی ایران بوده است. به همین دلیل پیمان نانوشته‌ای بین مدیران ایران‌خودرو، سایپا، برخی قطعه‌سازان و این شرکت خارجی شکل گرفته است که در آن منافع ملی جایی ندارد و فقط منافع این گروه در نظر گرفته می‌شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

عذر‌خواهی تهیه‌کننده «دورهمی» بابت قصور در حفظ امانت

سيدمصطفی احمدی با بيان اينكه تصاوير پخش شده از حضور ناصر ملك‌مطيعی در برنامه «دورهمی» با دوربين تلفن همراه ضبط شده است، گفت: «ما برای حفظ آرامش و نظم برنامه اجازه ورود تلفن همراه به برنامه را نمی‌دهيم و فقط برای احترام به همراهان مهمان برنامه، بعضا به آن‌ها اجازه می‌دهيم تلفن همراه خود را به داخل استوديو بياورند.»

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تجمع طلاب در اعتراض به FATF مقابل دفتر رئیس مجلس/ دعوت تلفنی لاریجانی به نشست ویژه جامعه مدرسین

محمد  یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علیه قم طی تماسی با علی لاریجانی از رئیس مجلس و ۲ نماینده دیگر قم ذالنوری و فراهانی دعوت کردند تا در نشستی با حضور اعضای جامعه مدرسین درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون تامین مالی تروریسم به بحث و تبادل نظر صورت گیرد. قرار است این نشست امشب (شنبه) همراه با افطاری در محل جامعه مدرسین حوزه علیه قم برگزار شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ادامه حواشی سفر نمایندگان به روسیه/ کاتب: نمی‎روم/ سلحشوری: خودم هزینه‎اش را می‎دهم

حاشیه‎هایی که انتشار خبر مسافرت جمعی از نمایندگان مجلس برای تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال درپی‎داشت، موجب شد برخی نمایندگان از این تصمیم برای سفر به روسیه منصرف شوند اما شماری دیگر کماکان بر انجام این مسافرت اصرار دارند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

منتشرکننده فیلم حضور ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی شناسایی شد

امروز طی جلسه‌ای در مورد برنامه دورهمی و حواشی آن، جلسه‌ای بین روابط عمومی صدا و سیما و تهیه کننده مجموعه دورهمی برگزار خواهد گردید و سپس نتیجه این جلسه توسط روابط عمومی رسانه ملی اعلام خواهد شد. بر اساس آخرین اخباری که به دست آمده صاحب فیلم حضور ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی که با گوشی موبایل به شکل غیر قانونی این برنامه را ضبط کرده است توسط تیم برنامه دورهمی شناسایی و پیدا شده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

شعر کنایه آمیز مولاوردی خطاب به حمله کنندگان به صالحی: فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید/ شرمنده ره روی که عمل بر مجاز کرد

شهیندخت مولاوردی با انتشار شعری در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: تقبیح رفتار توهین کنندگان به دکتر صالحی،عضو مودب و با اخلاق کابینه در حاشیه راهپیمایی روز قدس؛ آنانکه در قید هیچ زمان و مکانی نیستند!

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سلحشوری: لیست نمایندگان برای حضور در جام جهانی براساس قرعه‌کشی تهیه نشد/ خادم: مصاحبه‌ای درباره سفر نمایندگان به روسیه نداشتم

معاون پارلمانی وزارت ارشاد در واکنش به اظهارات منسب به خود مبنی بر اینکه سفر به روسیه بر اساس درخواست خود نمایندگان برنامه‌ریزی شده است، گفت: اصلا با هیچ سایت یا خبرگزاری مصاحبه نکرده‌ام و تکذبیه آن هم به زودی روی سایت وزارت ورزش قرار می‌گیرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش وزیر دادگستری به اهانت علیه رئیس سازمان انرژی اتمی

وزیر دادگستری به اهانت صورت گرفته علیه رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس واکنش نشان داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

بررسی طرح نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی در روزهای جاری به ادامه بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه سوم می‌پردازد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

جواد دلیری سردبیر روزنامه «ایران» شد

با انتخاب جواد دلیری به عنوان سردبیر جدید روزنامه ایران، وی جایگزین داوود محمدی شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

برخی سایت‌ها درباره گنج‌یابی به مردم اطلاعات غلط می‌دهند

یک باستان‌شناس می‌گوید: متأسفانه یکسری سایت‌ها و وبلاگ‌ها در مورد گنج‌یابی با دادن اطلاعات غلط به افراد سودجو در مورد مناطق باستانی باعث می‌شوند تا این افراد به این آثار ارزشمند دستبرد غیرقانونی زده و موجب تخریب این آثار ارزشمند چند هزار ساله شوند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

در چارچوب مذاکرات ۲+۲؛وزرای دفاع و خارجه هند و آمریکا درباره ایران رایزنی می‌کنند

از آن‌جایی که ایران سومین تامین‌کننده نفت هند است، تحریم‌های آمریکا علیه تهران دهلی نو را نگران کرده است. هند همچنین سرمایه‌گذاری‌های کلانی هم در بندر چابهار در ایران کرده است که دهلی نو را از طریق افغانستان به آسیای میانه متصل می‌کند و از این طریق پاکستان را دور می‌زند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

رفع مشکلات بانکی ١٠ شرکت تولیدی و صنعتی با دستور استاندار تهران

با پیشنهاد استاندار تهران مشکلات پرداخت بدهی و معوقات بانکی ١٠ شرکت تولیدی در استان تهران مرتفع شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

رزمایش تاکتیکی ذوالفقار در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد

رزمایش تاکتیکی روی نقشه «ذوالفقار ۹۷» ویژه دانشجویان دوره ۲۸ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز در این دانشگاه آغاز شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

پرواز تهران سلیمانیه از یکشنبه از سرگرفته می‌شود

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل از سرگرفته شدن پرواز تهران سلیمانیه از یکشنبه این هفته خبر داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

به دعوت محمد یزدی صورت می‌گیرد؛حضور رییس مجلس و نمایندگان قم در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

نمایندگان قم به دعوت محمد یزدی امشب در جلسه جامعه مدرسین حضور پیدا می‌کنند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش تهیه کننده برنامه دورهمی به پخش مصاحبه ناصر ملک مطیعی از یک شبکه ماهواره‌ای

تهیه کننده برنامه دورهمی شبکه نسیم به پخش مصاحبه مهران مدیری با ناصر ملک مطیعی از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای واکنش نشان داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تحلیل «ایندیپندنت» از تصمیمات ترامپ در خروج از برجام و جنگ تجاری با چین؛خروج آمریکا از برجام، تهران را به کدام سو می‌برد؟ / ترامپ نمی‌داند که با آتش بازی می‌کند و به سمت پرتگاه می‌رود / سودِ همه این اتفاقات را «چین» می‌برد

غیرقابل پیش بینی بودن و بی ثباتی در دولت ترامپ مدت ها به یک منبع نگرانی تبدیل شده است. اعلان جنگ تجاری پرزیدنت ترامپ علیه دوستان و دشمنان اکنون منجر به ایجاد یک اتحاد بین المللی جدیدی شده است. اکنون دشمنان قدیمی در یک چشم انداز ژئوپلتیک در حال تغییر گردهم آمده اند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

گفت‌وگوی ترامپ و مکرون درباره ایران

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز جمعه در حاشیه نشست گروه 7 در کانادا با یکدیگر دیدار کردند.دو طرف در این دیدار درباره ایران و لزوم مقابله با این کشور در منطقه، تجارت و دیدار پیش روی ترامپ با رهبر کره شمالی رایزنی کرده‌اند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

روحانی: باید درباره خروج آمریکا از برجام بیشتر با روسیه صحبت کنیم

نشست رهبران ایران، روسیه و چین در همزمان با برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای برگزار می‌شود.ایران عضو ناظر سازمان همکاری‌های شانگهای به شمار می‌رود و همواره برای عضویت کامل در این نهاد تمایل خود را ابراز کرده است. این احتمال وجود دارد که عضویت کامل تهران در پیمان شانگهای، امسال و در پاسخ به خروج آمریکا از برجام به ایران داده شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دیدار با سران 4 کشور؛روز پرکار روحانی درحاشیه اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای

رییس جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای در شرق چین دیدارهای مهمی را با سران کشورهای روسیه، پاکستان، افغانستان و بلاروس انجام داد و رایزنی های بلند پایه دیگری هم در دستور کار وی قرار دارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

روحانی در حاشیه اجلاس شانگهانی با روسای جمهور روسیه، بلاروس، پاکستان و افغانستان دیدار و گفت‎وگو کرد/جزئیات دیدارهای رئیس‎جمهور در چین/از رایزنی با پوتین درباره برجام تا گفت‎وگو با همسایگان درباره امنیت مرزها+تصاویر

روحانی در دیدار رئیس جمهور روسیه: تهران از سرمایه گذاری شرکتها و بخش خصوصی روسیه استقبال می کند/ ایران به مشارکت موثر خود در سازمان همکاری شانگهای ادامه می دهد/ از توسعه روابط اقتصادی با منطقه اوراسیا در چارچوب تجارت آزاد استقبال می کنیم/ قدردانی از برنامه ریزی خوب روسیه برای برگزاری جام جهانی فوتبال/پوتین: چشم انداز خوبی در همکاریهای دو کشور در همه عرصه ها و از جمله اقتصادی وجود دارد/ مسکو از عضویت و دائمی شدن موافقتنامه تجارت آزاد ایران با اوراسیا حمایت می کند/ موضع روسیه حمایت از عضویت کامل تهران در سازمان همکاری شانگهای است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مرکل: برای حفظ برجام باید به آب و آتش زد

وزرای خارجه سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس قرار است روز دوشنبه با نمایندگانی از ایران با هدف بررسی راهکارهای لازم به منظور حفظ توافق هسته ای ۲۰۱۵ دیدار و گفتگو کنند.«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در سخنانی در آستانه این نشست اظهار داشت: باید توافق هسته ای با ایران پابرجا بماند و برای این منظور باید به آب و آتش زد، زیرا این توافق متضمن امنیت و ثبات است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

زورگیری از یک گردشگر آلمانی در شمال ایران: 2 جوان ایرانی گفتند برویم جاهای دیدنی مازندران را ببینیم

یک گردشگر آلمانی که در ایران مورد زورگیری قرار گرفته بود گفت: برای تفریح و گردش از آلمان به ایران آمدم می‌دانستم شمال ایران بسیار دیدنی است به همین خاطر راهی استان گیلان شدم. در خیابان‌های شهر لاهیجان قدم می‌زدم که با دو پسر جوان آشنا شدم آنها با من طرح دوستی ریختند و گفتند برای بازدید جاهای دیدنی شهر با آنها همراه شوم. سپس مرا سوار خودروی پژو 206 خود کردند و راه افتادیم. آنها می‌خواستند مرا به استان مازندران ببرند اما ساعتی بعد در یک جاده خلوت بیرون شهر چابکسر یکی از آنها چاقویی زیر گلویم گذاشت و تهدیدم کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تصاویر : دیدار رییس جمهور روحانی با ولادیمیر پوتین

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

بوئینگ: با لغو قرارداد فروش هواپیما به ایران، 20 میلیارد دلار ضرر می‌کنیم

مدیرعامل شرکت هواپیماسازی بوئینگ اعلام کرد این شرکت به دلیل لزوم تبعیت از دستور رئیس جمهور آمریکا برای فسخ قرارداد با ایران، ۲۰ میلیارد دلار ضرر می کند.ما در هر حال از دستور دولت آمریکا تبعیت خواهیم کرد.این شرکت به هیچ کدام از تک تک تولیدات هواپیما برای ایران متعهد نیست و حتی یک فروند از هواپیماهایی که برای ایران طراحی کرده ایم هم به این کشور تحویل نمی دهیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

افزایش مرد آزاری توسط زنان!/آخرین خبر از سرنوشت مومیایی شهر ری

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: ۹۰ درصد مدعیان همسر آزاری را زنان و ۱۰ درصد باقیمانده را مردان تشکیل می‌دهند، اما در کشور شاهد افزایش پنج و هشت دهم درصدی مراجعات نزاع همسرآزاری در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ بودیم. تا سال ۹۵ فقط ۵ درصد از مدعیان همسرآزاری را مردان تشکیل می‌داد، اما در حال حاضر مدعیان مرد به رقم ۷ درصد افزایش یافته است.

برای دیدن متن خبر اینجارا کلیک کنید

امام به محسن رضایی دستور داد نام چه کسی را از بین موسسین سپاه خارج کند؟

عضو ارشد مجمع روحانیون گفت: در جلسه‌ای که با حضور سران سپاه در محضر امام برگزار شد، نام سیدمهدی هاشمی نیز در جمع سران سپاه آمده بود که امام در واکنش به این اتفاق به محسن رضایی گفتند “شما باید هر چه سریعتر نام او را خارج کنید”.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

محمد صالح نقره کار:مام میهن، این روزها دشمنی غدارتر از «ناامیدواری» در کمین ندارد

مام میهن، این روزها دشمنی غدارتر از «ناامیدواری» در کمین ندارد؛ تلاش برای خشکانیدن بذر امید به تحقیق یک خطر ملی و بزرگ‌ترین دشمن اصلاح، توسعه، خود‌شکوفایی و رونق ملی است. برای یک جامعه دیرینه‌مند و متکی به تمدن چندین‌هزار‌ساله که به روایت «هگل» نخستین ملت تاریخی و اولین امپراتوری تاریخ را با هزاران برگ زرین و قهرمان نامدار در کارنامه خود داشته و اکنون نیز 60 درصد جامعه آماری نوجوان و جوان را در ترکیب جمعیتی خود دارد، انتشار آمار کاهش شاخص‌های امیدواری عمومی یک نهیب غرامت‌بار و سلاح روانی کشتار‌جمعی است. ضحاک خرد‌خوار استعداد جامعه آرمانی ایرانی هجمه علیه «امنیت روانی» و روحیه «امیدواری» در جامعه ایران است. کجاست درفش کاویانی و کاوه آهنگری که علیه دژخیم ناامیدی قیام کند و اراده ملی را برای تغییر در تک‌تک ایرانیان برانگیزاند که «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر ندهد مگر از انفاس خود آغاز کنند»…

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تکذیب خبر کنسرت خواننده ترکیه‌ای در ایران

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار اخباری مبنی بر برگزاری کنسرت الیاس یالچین تاش خواننده ترکیه ای در ایران اطلاعیه ای را منتشر کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

 ایران جزو ۱۰ کشور پر مصرف ظروف پلاستیکی یکبار مصرف

فاطمه اکبرپور، کارشناس پسماند اداره حفاظت محیط زیست استان تهران می‌گوید بنابر شاخص سرانه مصرف روزانه ظروف پلاستیکی، ایران جزو ۱۰ کشور اول در مصرف ظروف یکبار مصرف در دنیا است.

برای دیدن متن خبر اینجارا کلیک کنید

اگر ایران از «ان پی تی» خارج و این معاهده سقوط کند، جایگزینی برای آن وجود ندارد/اگر ایران از «ان پی تی» خارج شود چه خواهد شد؟/بولتن دانشمندان هسته‌ای: ایران نمی‌خواهد جنگی منطقه‌ای به راه افتد/روسیه و چین نگران هستند

این که آیا ایران واقعا قصد خروج از ان پی تی را دارد یا خیر معلوم نیست. اینکه چه زمانی قصد خروج دارد و در چه شرایطی نیز نامشخص است. واقعیت آن است که خروج ایران از ان پی تی مخاطرات به مراتب سنگین‌تری از خروج کره شمالی از آن معاهده را به دنبال خواهد داشت.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی؛وزیر ورزش و جوانان انتصاب بسیار ارزشمندی انجام داد/ مجلس از انتصاب مدیر خانم حمایت می کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:وزیر ورزش و جوانان کار و انتصاب بسیار ارزشمندی انجام داد و بنده به شخصه این انتصاب را با جامعه ورزش کشور تبریک می گویم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

 آیا روسیه برنده بزرگ میدان سوریه است ؟/ بازی زیرکانه پوتین در شام ؛ تلاش برای مهار جنگ میان تهران و تل آویو / روسیه نمی تواند ایران را مجبور به خروج از جنوب سوریه ‏کند/چرا مسکو از غیبت ایران در سوریه هراس دارد ؟/ ایران نمی تواند موقعیت استراتژیک خود در سوریه را به سادگی رها کند
روسها نقش محوری خود در سوریه را مدیون حضور ایران و همپیمانان آن در سوریه هستند. نبود ایران می تواند این نقش را با چالش مواجه کند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ماجرای تصویر یک نامه جنجالی ؛ درخواست آیت الله هاشمی شاهرودی از رهبری برای عفو مرتضوی؟ + تصویر نامه/ تکمیلی : یک منبع آگاه تکذیب کرد

کانال تلگرامی «اصلاحات» با انتشار تصویری از درخواست رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای عفو مرتضوی خبر داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

 «رقابت پذيري»كليد حل مشكلات اقتصادي است
محسن بهرامی‌‌ارض‌اقدس از معدود مسئولانی است که علاوه بر حضور در بدنه دولت، در بخش خصوصی و اقتصاد آزاد هم فعالیت دارد. او علاوه بر اینکه عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی است و ریاست کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی را بر عهده دارد، طی سال‌های اخیر دبیری ستاد تنظیم بازار را هم بر عهده گرفت و اخیرا نیز از سوی رئیس‌جمهوری به عضویت شورای رقابت هم درآمد. بهرامی‌ارض‌اقدس که در سال‌های نه‌چندان دور به‌عنوان مدیرمسئول روزنامه «حیات نو اقتصادی» فعالیت رسانه‌ای داشت، طی چند ماه گذشته به‌دلیل انتشار خبری کذب به‌نقل از او در خبرگزاری‌های مخالف دولت، از رسانه‌ها فاصله گرفت. پس از آنکه شنبه هفته گذشته مصاحبه پدرام سلطانی با روزنامه «آرمان» چاپ شد، او سکوت خبری خود را شکست و با دیدگاهی متفاوت‌تر نسبت به دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، به موضوع خروج آمریکا از برجام و نقش بخش خصوصی در اقتصاد ایران پرداخت. در ادامه گفت‌وگوی «آرمان» با محسن بهرامی‌ارض‌اقدس را می‌خوانید.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دلواپسان در زمین چه‌کسی بازی می‌کنند؟

با نگاهی به فعالیت‌های چند سال گذشته طیف دلواپس نگاهی بیندازیم به خوبی متوجه می‌شویم که چگونه به طور حساب‌شده توسط تریبون‌ها و رسانه‌های خود شخصیت‌های خدوم کشور را که سعی دارند با روش‌های عقلانی مشکلات را رفع کنند، مورد هجمه قرار می‌دهند.

برای دیدن متن خبر اینجارا کلیک کنید

استاد دانشگاه چین: ایران و چین روابط دیرینه دارند و می توانند تحریم ها را دور بزنند

استاد دانشگاه در چین معتقد است که علاوه بر پیشینه طولانی مناسبات تهران- پکن انجام معاملات تجاری در چارچوب پول رایج در بانکهای چین می تواند سبب دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران باشد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

AFP: عضویت ایران در در پیمان شانگهای راهی برای مقابله با خروج آمریکا از برجام

خبرگزاری فرانسه در یادداشتی به برگزاری نشست سازمان همکاری‌های شانگهای در چین پرداخته است.

برای دیدن متن خبر اینجارا کلیک کنید

تحلیلگر مسایل سیاست خارجی: روسیه دل غربی ها را به دست آورد و از اسراییل برای اهداف خود استفاده کند

محبعلی، تحلیلگر مسایل سیاست خارجی معتقد است: مشکلات ناشی از تحریم‌ها روسیه را در وضعیت سختی قرار داده است. روسیه طی سال‌های اخیر مشکلات بسیاری را با کشورهای اروپایی و امریکا پیدا کرده است. از منظر مسکو، حضور روسیه در سوریه می‌تواند سکوی خوبی برای حل و فصل مشکلات روس‌ها با غربی‌ها باشد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

اتهام صهیونیست‌ها: نیروهای ایرانی در پوشش سربازان سوریه به مرز اسراییل نزدیک می‌شوند

صهیونیست‌ها اتهام جدیدی علیه نیروهای ایرانی حاضر در سوریه مطرح می‌کنند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

فروش زمین های کیش به خارجیان تکذیب شد

اظهارات غیر واقع یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری بخشی از زمین های کیش به خارجیان بلافاصله تبدیل به خوراک معاندین نظام و دستاویزی برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی شده است.

برای دیدن متن خبر اینجارا کلیک کنید

روایتی از یکباره «انقلابی شدن»؛ نقد آتش زدن پرچم و بالا رفتن از دیوار سفارت از سوی استاد حوزه

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شاخص‎ها و ویژگی‎های راهبرد «تنظیمی» اظهار داشت: یکی از پیش فرض‎های راهبرد تنظیمی این است که در چارچوب و در بستر سبک زندگی انقلابی شکل می گیرد بنابراین بایدسبک زندگی انقلابی خود را تعریف و احیا کنیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

10 نکته قابل توجه درباره یک روحانی شیعه ؛ آیا مقتدی صدر ، ضد ایران شده است؟/ محصل قم چرا نتوانسته هنوز «آیت الله» شود؟/ اختلافات صدر با تهران چه ریشه هایی دارد؟/ دو نظر متفاوت درباره روابط مقتدی و آیت الله سیستانی

مقتدی صدر روزگار پر فراز و نشیبی را طی کرده است. او پدر و برادران خود را در راه مبارزه از دست داده و خود تا نزدیکی ترور رفته است. اما حالا مرد اول عراق است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

فیروزآبادی :سپر دفاعی مشترک عربستان و اسرائیل کارکردی ندارد/ گنبد آهنین یک شوخی رسانه‌ای است

مشاور نظامی رهبری گفت: گنبد آهنین یک شوخی بیشتر نیست و توان دفاع موشکی اسرائیل در طول این سال‌ها بارها امتحان شده و موشک‌ها، راکت‌ها و پهبادهای زیادی توانسته‌اند این دفاع موشکی را بشکنند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید
عبدالله‌ وطن‌خواه :ما کار می‌کنیم اما گرسنه‌ایم/زمینه برای پیگیری دیگر مطالبات کارگران فراهم شده است

وطن‌خواه، آیین‌نامه پیشنهادی را صرفا در حد یک کار پایه‌ای می‌داند که اگر اجرایی شود می‌توان از آن برای تحقق دیگر مطالبات کارگری استفاده کرد. به‌نظر وی مهم‌ترین مطالبات کارگران، امنیت شغلی، آزادی تشکل‌های کارگری و دستمزد عادلانه است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

محسنی اژه‌ای :لیست ۲۰ نفره وکلای مورد تایید رئیس قوه قضاییه نهایی نیست/ احتمال اصلاح هر قانونی وجود دارد

معاون اول قوه قضاییه ضمن تایید لیست ۲۰ نفره وکلای مورد تایید رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: این لیست ۲۰ نفره، نهایی نیست؛ چه در تهران و چه در تمام استان‌ها و بر تعداد این افراد افزوده می‌شود یعنی ممکن است در تمامی استان‌ها به تعداد وکلای مورد تایید افزوده شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

امیری :فشار استانداران برای پس گرفتن سؤال‌ از رئیس‌جمهور صحت ندارد/ وقت دولت و مجلس باید صرف امور کشور شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور درخصوص جهت دار بودن سوال از رئیس‌جمهور گفت: نمایندگان محترم مجلس از توضحیات نمایندگان برای هر سه سوال قانع شدند و فشار استاندارها روی نمایندگان سوال‌کننده صحت ندارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

فرمانده یگان حفاظت از جنگل‌ها:برخی بدلیل “دشمنی با نهاد یا سازمانی” جنگل‌ آتش می‌زنند/معرفی ۳۵ نفر از عاملان آتش‌سوزی جنگل‌ها به مراجع قضایی

فرمانده یگان حفاظت از جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: ۳۵ نفر از کسانی که باعث آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها می‌شدند به مراجع قضایی معرفی و دادگاهی شده‌اند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دادستان کل کشور:تخریب دولت در این شرایط به هیچ وجه درست نیست/ مردم ایران می‌توانند روی پای خود بایستند

دادستان کل کشور تاکید کرد: تخریب دولت به هیچ وجه درست نیست، اما این نگاه به این معنا نیست که عملکرد دولت را نقد نکنیم. نقد همیشه سازنده است اما تخریب به هیچ وجه درست نیست.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

کاظمی:تعیین فهرست وکلای پرونده‌های امنیتی با قانون اساسی منافات دارد/ احتمال ورود کمیسیون حقوقی مجلس

نائیب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی دهمین مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب تعداد محدودی از وکلا برای وکالت پرونده متهمان سیاسی و امنیتی گفت: تبصره ماده ۴۸ با اصل ۳۵ قانون اساسی در تعارض است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

کارشناس ارشد حوزه انرژی مطرح کرد؛اطمینان سعودی‌ها به مشتریان نفتی برای حذف ایران/ هم‌صدایی بزرگان نظام و جناح‌ها در حمایت از مذاکره‌کنندگان پیش‌شرط خروج از بحران

یک کارشناس ارشد حوزه انرژی گفت: عربستان این اطمینان را به مشتریان نفتی می‌دهد که با خروج نفت ایران بازار دچار مشکل نمی‌شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سفیر پیشین آمریکا در یمن:شورای همکاری خلیج فارس دوپاره شده است/ قطر توانسته اثرات تحریم‌ها را به حداقل برساند/ پاسخ تند امارات به پمپئو درباره ضرورت کاهش تنش‌ها با دوحه

قطر اقداماتی در زمینه برنامه‌اش برای مبارزه با تروریسم انجام داده و با ایران و آمریکا توافق‌هایی برای بهبود وضعیت مالی صورت داده است. اما عربستان سعودی و امارت متحده عربی تلاشی در جهت تغییر مواضع‌شان انجام نداده‌اند. بنابراین، وضعیت تغییر چندانی نکرده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

کمالوندی:روند توهین به مسئولان در مراسم‌های ملی باید پایان داده شود/ ممکن است توهین‌کنندگان از سوی دشمن اجیر شده باشند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: صالحی بزرگتر از آن است که مسائلی همچون آنچه در روز قدس رخ داد روی ایشان تاثیر بگذارد من به ایشان گفتم اجازه بدهید جواب افرادی که این اقدامات را کرده‌اند بدهم. اما ایشان گفتند نیازی نیست و نادانی عده‌ای نباید به همه تعمیم داده شود. اما این مساله جای گلایه دارد و همه باید درصدد این باشند که این روند پایان داده شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حبیبی:رئیس‌جمهور تا رسیدن به توافق عملی، تعهدات برجامی را به حالت تعلیق درآورد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس جمهور باید اعلام کند که تا رسیدن به توافق عملی، تعهدات برجامی به حالت تعلیق درآید.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نماینده سلماس:اگر در خصوص دوتابعیت‌ها مدارکی دارید، ارائه کنید

نماینده مردم سلماس گفت: برخی از همکاران یا برخی رسانه‌ها اخیرا در خصوص دو تابعیتی‌ها حرف‌هایی را در مجالس می‌زنند ، قطع به یقین در خصوص دو تابعیتی‌ها هم دولت پاسخ داد و هم معاونت حقوقی رئیس‌جمهور اما اگر دوستان سندی در این رابطه دارند که فلان شخص دو تابعیتی است اعلام کنند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

موسوی لارگانی، نماینده مجلس هشدار داد؛بحران آب در استان اصفهان بسیار وخیم است/ برخی کشاورزان براثر بی آبی به نان شب محتاج شدند / فکری نشود، در چندماه آینده قریب به 5 میلیون نفر از آب آشامیدنی در اصفهان محروم خواهند شد

کشاورزان فلاورجانی هیچ نوع درآمدی جز تولید محصولات کشاورزی ندارند؛بنابراین سزاوار نیست کشاورز را بدون ایجاد فرصت های اشتغال تنها بگذاریم و این درحالی است که کشاورزانی که روزگاری زکات می دادند هم اکنون محتاج نان شبشان هستند و این امر به هیج وجه زیبنده کشاورزان کشور نیست که با سختی روزگار بگذرانند،بنابراین مسئولین باید فکر اساسی برای اقتصاد کشاورزان بکنند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

درباره سکوت تردیدبرانگیز شریعتمداری با وجود گرانی روزافزون خودروهای خارجی؛آقای وزیر! بازار خودروهای وارداتی باید به چه فضاحتی برسد تا وارد عمل شوید؟!‏

چرا وزیر صنعت در سال گذشته که چنین وضعیتی برای خودرو‌های وارداتی پیش آمده بود، کاری ‏برای جلوگیری از رانتی که به اذعان خود او می‌شد جلوی آن را گرفت، نکرد؟ اساسا چرا وزیر صنعت کشور درباره ‏ماجرایی که تا این حد زندگی و خریدوفروش بخش قابل توجهی از مردم را تحت الشعاع قرار داده و تاثیر مستقیمو غیرمستقیم بر قیمت های دیگر گذاشته، باید نزدیک به یک سال ‏تمام هیچ ااقدام خاص و موثری انجام ندهد؟ چرا او درباره شائبه‌هایی که پیرامون رانت واردکنندگان خاص و وابستگی آن‌ها ‏به دولت وجود دارد، تاکنون توضیح قانع کننده‌ای نداده است؟ حتی اگر توضیحات او و انداختن تقصیر‌ها به گردن وزارت ‏صنعت دولت یازدهم را بپذیریم، او به عنوان رییس شورای سیاستگذاری خودرو تا کنون چه اقدامات موثر و قابل قبولی ‏برای رفع این آشفتگی انجام داده است؟

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نماینده خمینی شهر در مجلس: چرا با آبروی یک شهر بازی می‌کنید؟/ می‌خواهید نام امام و اسلام را زیر سوال ببرید؟/ همه چیز محرمانه است اما درباره تجاوز به دختر افغانستانی شفافیت می‌خواهید

سیدمحمدجواد ابطحی گفت: نباید با آبروی یک شهر بازی کنید.مسائل سیاسی خود را با آبرو و امنیت یک شهر گره نزنید.باید مجرمان شناسایی بشوند وبه اشد مجازات، مجازات بشوند اما آقایانی که دم از محرمانه بودن می زنند، چرا به یک باره دم از شفافیت زدید؟ آیا در مسائل اخلاقی می شود به این صورت برخورد کرد؟ حتی دادگاه می تواند در این مسائل بصورت غیر علنی برگزار شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

کمالوندی: مذاکره با چینی‌ها درباره “اراک” ادامه دارد/ همه تلاش صالحی برای اعتلای وطن است
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در مورد آخرین نتایج از مذاکرات ایران با چین درباره ساخت راکتور اراک، گفت: ما طراحی‌مان را ارائه کردیم، توافقات ما با چینی‌ها پیچیدگی‌هایی دارد، اینطور نیست که همه کارها را به چینی‌ها سپرده باشیم، خودمان طراحی می‌کنیم و آنها تایید می‌کنند. این کار را در دو مرحله قبل انجام دادیم،‌ الان منتظر نتیجه تفصیلی هستیم، بعد وارد مرحله ساخت تجهیزات می‌شویم که راجع به این هم مذاکرات شده، فکر می‌کنم ظرف هفته‌های آینده هم مذاکرات‌مان ادامه دارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

شهردار تهران اعلام کرد: بزودی؛ تغییرات در شهرداری با جابجایی 3 معاون/ از همین هفته به نوبت تغییرات انجام خواهد شد/ اگر تخلفات «ایران مال» رفع نشدنی نبود به مراجع حقوقی ارجاع داده می‌شود

افشانی شهردار جدید تهران از تغییرات در سه معاونت شهرداری خبر داده است. این درحالیست که پیش از این، برخی معاونین وی مثل شجاع پوریان (معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری) طی یادداشتی به شهردار تهران هشدار داده بودند که تغییرات در شهرداری می تواند به چالش جدید و آسیب در اردوگاه اصلاحات بیانجامد. شجاع پوریان همچنین تغییرات احتمالی در شهرداری را «سهم‌خواهی درون‌خانوادگی» دانسته که «زیان آن متوجه همه اصلاح‌طلبان خواهد شد!»

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

 

 

 

مربوط پست ها

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.