هشدار به «نوتلا» دوستان؛ یک شیشه زهر

پست های مرتبط

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

نگام، سلامت و پزشکی – شما هم احتمالا جزء طرفداران سرسخت نوتلا هستید و به دلیل تبلیغاتی که درباره سلامت این شکلات صبحانه شده هیچ نگرانی و عذاب وجدانی برای خوردن آن ندارید. این مطلب را بخوانید تا متوجه واقعیت شوید.

صبح‎ها که می‎خواهید برای صبحانه نوتلا را با نان تست میل کنید عذاب وجدان ندارید چون شنیده‌‏اید که این شکلات کاملا سالم است. دوست نداریم باورتان را خراب کنیم اما وقتی این نوع خوراکی را روی نان تست پخش می‏‌کنید، در واقع اصلا خوراکی سالمی را برای خوردن آماده نمی‌‏کنید. با این کار شما در حال خوردن یک میز شکلات در هنگام صبحانه هستید.

یک شیشه نوتلا تنها از ۵ ماده تشکیل شده است: کاکائو، روغن پالم، فندق، شکر و سرشیر پودر شیر. این محصول بسیار خوشمزه است، به شکلی که کمتر کسی در دنیا آن را دوست ندارد و معمولا آنقدر از سلامت بودن آن گفته می‌‏شود که حتی مادران هم خوردن آن را هر روز صبح به فرزندانشان توصیه می‏‌کنند.

طبق نوشته روی خود شیشه نوتلا، هر شیشه از این محصول شامل ۲۱ گرم شکر در ۳۷ گرم از محصول است. دومین ماده‎ای که بیش از بقیه در آن استفاده شده روغن پالم است که چربی خالص است. در نتیجه کمترین مقدار آن فندق است.

«فررو» کمپانی سازنده نوتلا درباره این محصول گفته است: یکی از اعتقادات ما درباره ارزش‎های غذایی این است که حجم کم پروتئین به مردم کمک می‏‌کند که از غذای مورد علاقه‌‏شان لذت ببرند و البته بهتر است همیشه میانه‌روی در استفاده از هر نوع خوراکی وجود داشته باشد. اطلاع‌‏رسانی ارزش‎های غذایی روی تمامی محصولاتمان هم برای مشتریان این شرایط را فراهم کرده تا با اطلاع انتخاب کنند و بتوانند محصولی که مناسب سبک غذایی‏شان است را خریداری کنند.

مربوط پست ها

هیچ محتوایی موجود نیست

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.