کدام ورزش‌ها لاغرمان می‌کند؟ فهرست ورزش‌هایی که کالری سوزی بالایی دارند

پست های مرتبط

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

نگام، سلامت و پزشکی – دلایل زیادی برای ورزش کردن وجود دارد اما افراد زیادی برای سوزاندن کالری و کاهش وزن ورزش می‌کنند.

برای این که با ورزش کالری بسوزانیم و وزن کم کنیم باید ورزشی را انتخاب کنیم که از آن لذت می‌بریم. البته این مساله را نیز باید در نظر داشت که ورزش به تنهایی باعث کاهش وزن نمی‌شود و باید رژیم غذایی نیز متناسب باشد. ورزش‌هایی که کالری سوزی بالایی دارند، عبارتند از:

۱٫ اسکیت:
اسکیت به صورت متوسط در هر ساعت باعث سوزاندن ۶۸۳ کالری می‌شود. این میزان کالری سوزی برای افرادی است که به صورت تفریحی و غیر حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهد.

۲٫ بسکتبال:
با ورزش بسکتبال به صورت متوسط در هر ساعت ۷۲۸ کالری سوزانده می‌شود این میزان کالری سوزی برای افرادی است که حدود ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد. فردی که ۸۰ کیلوگرم است حدود ۵۸۴ کالری در هر ساعت می سوزاند.

۳٫ تنیس:
فردی که ۸۰ کیلوگرم وزن دارد با انجام هر ساعت تنیس ۵۸۴ کالری می‌سوزاند. این رقم برای هر فردی ۱۰۰ کیلوگرم است، ۷۲۸ کالری است.

۴٫ دویدن:
در صورتی که فردی با وزن ۸۰ کیلوگرم با سرعت پنج مایل بر ساعت بدود در هر ساعت ۶۰۶ کالری می‌سوزاند. دویدن یکی از بهترین‌ روش‌ها برای ورزش کردن بیشتر عضلات بدن است.

۵٫ دویدن بر روی پله:
برای افراد ۸۰ کیلوگرمی در هر ساعت دویدن بر روی پله ۶۵۷ کالری سوزانده می‌شود. این میزان در فردی ۱۰۰ کیلوگرمی، ۸۱۹ کالری است.

۶٫ شنا:
شنا کردن با شدت نسبتا زیاد در هر ساعت باعث سوزاندن ۷۱۵ تا ۸۹۲ کالری می‌شود.

۷٫ تکواندو:
یک فرد ۸۰ کیلوگرمی با هر ساعت تکواندو ۷۵۲ کالری می‌سوزاند. این رقم برای فردی که ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد، ۹۳۷ کالری است. ورزش‌هایی همچون موی تای، کاراته و جوجیتسو نیز همین میزان کالری سوزی دارند.

۸٫ طناب زدن:
طناب زدن در هر ساعت ۸۶۱ تا ۱۰۷۴ کالری می‌سوزاند. این ورزش از جمله روش‌های ساده و کم هزینه‌ای است که کالری سوزی بالایی دارد.

مربوط پست ها

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.