گوشی موبایل از کف کفشمان کثیف‌تر است / چطور گوشی تلفن همراه را تمیز کنیم؟

پست های مرتبط

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

نگام، سلامت و پزشکی – یک متخصص بهداشت توضیح داده که چرا صفحه گوشی موبایل شما یکی از آلوده‌ترین وسایل شما محسوب می‌شود.

نگاهی به گوشی موبایلتان بیندازید. جای اثرانگشت‌های چرب، گرد و غبار و …. را می‌بینید. شاید حتی یک تار مو هم گوشه آن گیر کرده باشد.

صفحه گوشی موبایل شما خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می‎کنید آلوده است. اجازه دهید بیشتر توضیح دهیم. شما تلفن همراه را با خود به سرویس بهداشتی می‎برید، وقتی بیمار هستید و آب ریزش بینی دارید به آن دست می‌زنید، آن را به همه می‎دهید تا عکس‎هایتان را ببینند و وقتی عرق کردید آن را به صورتتان می‎چسبانید. طبق تحقیقات آلودگی به وجود آمده به دلایل فوق روی گوشی شما به مراتب از آلودگی کف کفش‎هایتان بیشتر است.

گوشی موبایل را باید به طور مداوم تمیز کنید. این ادعای یک متخصص میکروب ‏شناسی است.

البته تمیز کردن گوشی موبایل کار آسانی نیست چون می‌‏ترسید که به آن آسیبی وارد شود. کمپانی‌های سازنده هم توضیح زیادی در این باره نمی‎دهند. اما متخصصان بهداشت معتقدند باید حداقل روزی یک بار با دستمال میکروفایبر تمیز شود.

البته برخی باکتری‌ها برای از بین رفتن تنها به الکل نیاز دارند و مشکل اصلی که کمپانی‎هایی مانند اپل هشدار داده‌اند که نباید برای تمیز کردن گوشی‌ها از شیشه‏ پاک‎کن، پاک کننده سطوح، اسپری‌های تمیز کننده لوازم الکترونیکی، الکل و … استفاده شود.

یک متخصص خدمات پس از فروش تلفن همراه معتقد است برای این که گوشی موبایلتان تمیز شود و آسیبی هم به آن وارد نشود بهتر است مخلوطی از آب با مقدار بسیار کمی الکل تهیه کنید و با آن گوشی را تمیز کنید.

مربوط پست ها

هیچ محتوایی موجود نیست

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.