۵ نشانه استرس در شما | چرا گاهی چشمانتان را نمی‌توانید باز نگه دارید

پست های مرتبط

نگام، سلامت و پزشکی – گاهی استرس نشانه‌هایی دارد که ممکن است آن‌ها را با مسائل دیگر اشتباه بگیرید و متوجه نشوید که این‌ها نشانه استرس است.

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

خیلی اوقات برای افراد اتفاقاتی رخ می‌دهد که مربوط به استرس است. در زیر به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

نمی‌توانید چشمتان را باز نگه دارید

خیلی اوقات پیش آمده که نمی‎توانیم در محل کار چشم‌هایمان را باز نگه داریم و مدام آن‌ها را می‎مالیم. در نگاه اول دلیل خستگی است اما جالب است بدانید دلیلش می‌‎تواند استرس هم باشد.

سردرگمی احساسی

گاهی می‌شود که شما چندین احساس همزمان دارید، مانند عصبانیت، ناامیدی، تنهایی، ترس و …. این موضوع باعث می‎شود در سینه‌تان احساس سنگینی کنید و اولین دلیل چنین اتفاق استرس است.

احساس بیهوشی

البته این فقط یک احتمال نیست و شاید اگر استرس زیاد آن هم به طور ناگهانی به شما وارد شود، از حال بروید و بیهوش شوید. اما گاهی داشتن استرس برای طولانی مدت هم باعث به وجود آمدن این حالت می‌شود.

بدن درد

گاهی این طور است که هر زمان از خواب بیدار می‎شوید احساس می‎‌کنید روز قبل در مسابقات دوی ماراتن شرکت کرده‎اید. اما نه دویده‌اید و نه به باشگاه رفته‌‎اید. با این حال وقتی از خواب بیدار می‎شوید احساس بدن‌درد دارید.

فشردن دندان‌ها روی هم

این یکی از شناخته‌شده‌ترین نشانه‌های استرس است. افرادی که استرس دارند معمولا دندان‌هایشان را روی هم فشار می‌دهند و این کار را زمانی که استرسشان زیادتر است بیشتر انجام می‌دهند. شدت آن متفاوت است و گاهی می‌تواند باعث ریختن دندان هم بشود.

مربوط پست ها

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.