روی میز کارتان ناهار نخورید / توصیه‌هایی برای خوردن غذا در محل کار

پست های مرتبط

نگام، سلامت و پزشکی – بهتر است فکر ناهار خوردن بر سر میز کار را از سر بیرون کنیم و اگر مجبور به این کار هستید حداقل اين موارد را رعایت کنید.

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

بسیاری از افراد این روزها زمان کافی برای ناهار خوردن در رستوران را ندارند و ترجیح می‎دهند ناهارشان را روی میز کارشان میل کنند. اما شاید توجه به این نکته که طبق تحقیقات کیبورد ۴۰۰ بار آلوده‌تر از توالت است، باعث شود که این کار را دیگر انجام ندهند. باکتری‌های روی میز کار لزوما انسان را مریض نمی‎کند، اما بهتر است که همراه غذا وارد بدن نشوند.

طبق تحقیق دانشمندان میز کار یکی از آلوده‎ترین قسمت‌ها است و بهتر است روی آن غذا خورده نشود؛ اما اگر لازم است حتما غذا را روی میز کار و همزمان با کار کردن میل کنید بهتر است توصیه‎هایی را رعایت کنید.

اولین توصیه این است که حتما قبل از انجام کار دست‎هایتان را بشویید و در طول ناهار خوردن زیاد به محیط اطراف و ماوس و کیبورد دست نزنید، حتی از خودکارتان هم دوری کنید.

توصیه بعدی این است که حتما ماهی ۲ تا ۳ بار میز کارتان را تمیز و ماهی یک بار میز کارتان را ضدعفونی کنید.

بهتر است همیشه یک جعبه دستمال کاغذی داشته باشید تا هر روز صبح وقتی می‎خواهید روزتان را شروع کنید ابتدا با یک دستمال روی میز را تمیز کنید. خوب است که هر چند وقت یک بار لوازم مصرفی‏‌تان را هم تمیز کنید.

مربوط پست ها

هیچ محتوایی موجود نیست

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.