مهم ترین اخبار و موضع گیری های سیاسی ؛ تشنج در کنگره حزب اعتماد ملی ، فرمان پناهیان به واعظان برای سیاسی صحبت کردن در شب های قدر

نگام ، سیاسی _ تشنج در کنگره حزب اعتماد ملی ، فرمان پناهیان به واعظان برای سیاسی صحبت کردن در شب های قدر ، فاز جدید تحرکات اصولگرایان برای فتح مجلس و دولت آینده ، از مهم ترین اخبار سیاسی بوده اند که همراه با لینک و خلاصه ای از خبر در ذیل می آید:

 

پست های مرتبط

فرمان پناهیان برای واعظان شب قدر: سیاسی صحبت کنید تا بهترین باشید

سخنران پیش از خطبه‎های نماز جمعه امروز پایتخت گفت: اینکه برخی به واعظان می‌گویند نباید در شب قدر حرف سیاسی زد، جای تاسف دارد؛ بهترین واعظ در شب قدر کسی است که درباره سیاست صحبت کند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

فاز جدید تحرکات اصولگرایان برای فتح مجلس و دولت آینده

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری هرچند از بازنگری در ساختار و مشی حرکتی اصولگرایان استقبال می کند اما تاکید دارد جایگاه روحانیت در این جریان هنوز هم محکم است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مرگ ناصر ملک مطیعی مرگ یک نسل است که ۴۰ سال سرکوب شد

نسلی که انگار با ناصرخان ملک مطیعی در این چهل سال لحظه به لحظه حسرت خورد و درد کشید و در آتش جهل حاکمانی مستبد و خودکامه سوخت و خاکستر شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مسیح مهاجری: غریو شادی برخی در داخل، فریادهای شادی آل‌سعود و نتانیاهو را تحت‌‌الشعاع قرار داده است!

متأسفانه امروز فعالان سیاسی، برخلاف اقتضائات منافع ملی عمل می کنند و همواره درصدد به دست آوردن فرصتی برای ضربه زدن به رقبای خود بر می‌آیند. تأسف بالاتر این است که حتی حاضرند با دشمنان همصدا شوند تا بتوانند رقبای خود را بکوبند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

پیام محرمانه سپاه به آمریکا ؛ آماده مذاکره ایم

در حالی که تریبون اصول گرایان و تندروهای نظام و سپاه همواره از دشمنی آمریکا با مردم ایران و انقلاب اسلامی صحبت می کنند….

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

جدیدترین آمار کریمی‎قدوسی: ۳۰۰مدیر دوتابعیتی داریم/ دست‎خط لاریجانی درتایید گزارش دوتابعیتی‎هارا دارم

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت، با بیان اینکه از میان دستگاه‌ها فقط نهاد ریاست‌جمهوری اسامی دوتابعیتی‌هایش را نداده، ماجرای نامه وزارت اطلاعات را تشریح کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سلحشوری : ترس از سیاسی شدن فضا مانع برگزاری تجمعات شاد در جامعه می شود/ قوه قضائیه در برابر شادی مردم سعه صدر داشته باشد

سلحشوری گفت:«متاسفانه در کشور ما این تفکر وجود دارد که هر تجمع شاد و بانشاط مردم ممکن است ایجاد مشکل کند و تبدیل به تجمعات سیاسی شود لذا جلوی تجمعات شاد تا جای ممکن گرفته می شود و نمادهای شادی برای مردم فراهم نمی شود از همین جهت ما با جامعه ای ناشاد مواجه هستیم .»

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

علی مطهری: رفع حصر و لغو ممنوع‌التصویری ضروری است ، نشانه‌هایی می‌بینیم که اراده‌ای برای این کار وجود دارد فعلا منتظریم ، نمی‌شود یک بازپرس بگوید تلگرام باید بسته شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نوع برخورد با منتقدان باید به یک مفهوم مشترک برسیم، گفت: امروز در اینکه نیاز به وحدت ملی داریم تردیدی نیست. در نوع برخورد با منتقدان باید به یک مفهوم مشترک برسیم. تا زمانی که به یک برداشت مشترک از اصول و مبانی نرسیم در گفت‌وگوی ملی موفق نمی‌شویم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

منتجب نیا : در سال ۸۸ حزب اعتماد ملی جزو احزابی بود که بیشترین ظلم و جفا بر او صورت گرفت ، ان‌شاءالله در کنگره‌ بعدی شاهد حضور آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد باشیم

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه از اصول این حزب حرکت در درون نظام و در راستای آرمان‌های انقلاب است، گفت: حزب اعتماد ملی نظام و آرمان‌های انقلاب را قبول دارد و هرگونه ساختارشکنی و تصور خارج از نظام از این حزب به دور است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دلیل تشنج در کنگره حزب اعتمادملی چه بود؟

دومین کنگره اعتمادملی روز گذشته در شرایطی برگزار شد که فیلم‌های منتشرشده از آن، نشان از وقوع تشنج در جریان این کنگره داشت.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

آقای خامنه‌ای، در سیاست خود با آمریکا و اسرائیل تجدید نظر کنید!

آقای خامنه‌ای می گویند دشمنی ایران و آمریکا ذاتی است.برخلاف گفته ایشان، تنش‌زدایی و همزیستی به دلائل گوناگون ضروری‌ و ممکن است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مجید مجیدی : تاریخ نفاق در سینمای ایران به احمدی‌نژاد می‌رسد ، فرهنگ و سینما از دست دولت روحانی رها شده‌است

مجید مجیدی معتقد است که دولت روحانی درباره فرهنگ اشتباه فاحشی کرد اما عملکرد دولت احمدی‌نژاد فاجعه بود. در دوره روحانی، فرهنگ مساله اول نبود و عملکرد دولت احمدی‌نژاد در حوزه فرهنگ و سینما باعث شد گروه‌های خودرو مانند قارچ سمی در سینما رشد کنند و پول‌های سرگردانی وارد سینما شود که مشخص نیست از کجا وارد سینما شده‌اند

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

عارف:خاتمی هشت سال به منزلت ایرانی در دنیا افزود/ جایز نیست در تریبون‌ها در مقام اپوزیسیون ظاهر شویم/ باید قدر وزیر خارجه را بدانیم

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما امروز شاهد همسویی نسبی میان دولت، مجلس و مدیریت شهری هستیم. باید اصل پاسخگویی را مورد توجه قرار دهیم اما جایز نیست در تریبون‌ها در مقام اپوزیسیون ظاهر شویم.

برای دیدن متن خبر اینجارا کلیک کنید

گفتگو با عطریانفر : زنگ‌های خطر قبل از اینکه برای دولت باشد برای نظام است ، تاییدصلاحیت احمدی‌نژاد در سال۸۸ مطابق با واقعیت نبود ، او رجل سیاسی نیست

معاون سیاسی سابق وزارت کشور با بیان اینکه اتهامات سال ۸۸ به دوم خردادی ها اتهامی واهی بود گفت: البته وقتی خطایی می کنیم، عوارض آن خطا این است که نهادهای ناظر را نسبت به خودمان حساس می کنیم سپس در مقام کاندیداتوری نیروهای اصلی ما را حذف می کنند بعد با نیروهای رده دوم شرکت می‌کنیم که این نیروها ظرفیت تشخیص و قدرت حفظ مناسب ندارند و این می شود که معادلات به هم می ریزد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ذوالنور: میرحسین موسوی لجاجت نکند می‌تواند سفر برود ، احمدی‎نژاد بهتر از سران فتنه نیست عددی هم نیست

مجتبی ذوالنور گفت : میرحسین موسوی لجاجت نکند، می‌تواند سفر برود/ احمدی‎نژاد بهتر از سران فتنه نیست، عددی هم نیست / گور پدر ملت آمریکا، اگر پشت دولتشان هستند /کروبی تا حالا سه بار سفر آب گرم سرعین اردبیل رفته /وقتی حصر در یک جایگاه قانونی انجام گرفته چرا آقایان درباره اش از رهبری درخواست می کنند؟/این کار ما در مجلس که برجام را آتش زدیم قدرت چانه زنی دولت را با اروپایی ها بالا می برد/شما دیده اید که رهبری از رئیس جمهور تشکر کنند؟ / هاشمی هم کمتر از سران فتنه نبود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

«رسمِ سیاسی» که ناطق نوری کلید زد /پیام های سیاسی یک لبیک، یک اقتدا /حرکات نمادین و ضربتی دو روحانی اصولگرا و اصلاح طلب برای درهم شکستن اختلافات سیاسی چپ و راست /روحانی پای میز گفتگو با رقبای انتخاباتی اش خواهد نشست؟ /رفقای آیت الله هاشمی پا جای پای او می گذارند

ناطق نوری بعد از آیت الله هاشمی گرچه در برداشتن قدم های سیاسی اش تنها شده است اما گویی زمانه را زمانه کنار رفتن نمی بیند،او اینبار هم با پاگذاشتن در یک محفل اصلاح طلبانه نشان داد که به قول برخی تحلیلگران فقط یک اسم در دنیای سیاست نیست، او یک رسم در سیاست است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

شجاع پوریان: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز به همبستگی اجتماعی و اجماع داخلی داریم/ اگر بنا باشد تغییری در کابینه رخ دهد، مدیرانی جایگزین می شوند که با دولت همسوتر باشند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: متاسفانه شرایط اقتصادی جامعه خوب نیست و مشکلاتی مثل تورم و بیکاری در حال گسترش است، در چنین فضایی اگر سایر ارکان نظام به کمک دولت نیایند، ممکن است کلیت نظام آسیب ببیند.
برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید
پزشکی قانونی ایران با کمبود جسد روبه رو است ، از عکس سلفی با جسد در سالن تشریح تا فراخوان برای اهداء جسد
یحیی کمالی پور،عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اوایل سال جاری اعلام کرد که پزشکی قانونی با کمبود جسد مواجه بوده و امکان آموزش به دانشجویان این رشته را ندارد. این در حالی است که تیر ماه ۱۳۹۴عکس سلفی دانشجویان پزشکی با جسد در سالن تشریح موجی از انتقادها را در پی داشت و بسیاری اعلام کردند اگر تا دیروز می خواستند جسدی را در اختیار پزشکی قانونی قرار دهند، حال از این موضوع منصرف شده اند و از همان زمان موضوع واردات جسد و کمبود آن مطرح شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ذالنور: اگر ملت آمریکا پشت دولتشان هستند، گور پدرشان / میرحسین لجاجت نکند، می‌تواند سفر برود / احمدی‎نژاد بهتر از سران فتنه نیست، عددی هم نیست

نماینده قم با بیان اینکه در شرایط حاضر حصری وجود ندارد گفت: آقای کروبی تا حالا سه بار سفر آب گرم سرعین اردبیل رفته. زیارت بخواهد می‎تواند برود، بیمارستان و سفر می تواند برود. البته تحت الحفظ می‌رود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

بهروز وثوقی : برادرم رفت…

بهروز وثوقی در واکنش به درگذشت ملک‌مطیعی در اینستاگرام نوشت: «برادرم رفت.»

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نمونه ای از الگوهای تبلیغ شده توسط دلواپسان

احمدی نژاد به عنوان یاور رهبر و مرد پاکدست میشه بت حزب اللهی ها ، بعد از چندسال معاونان و همکارانش، به خاطر فساد مالی سر از زندان درمیارن! ، آزاده نامداری سبک چادری (قرتی-اسلامی) را ترویج میکنه ، بعد از پارک سوئیس وکشف حجاب و آبجو سر در میاره!

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

محمدرضا عارف :زمانی که لازم باشد اسامی اعضای فراکسیون امید را منتشر می‌کنیم/ امیدواریم تصمیمی درباره رفع فیلتر توییتر گرفته شود

رئیس فراکسیون امید گفت: دلیل حساسیت برای انتشار اسامی فراکسیون امید را نمی‌دانم اما به‌موقع و زمانی که لازم باشد اسامی اعضای این فراکسیون را منتشر می‌کنیم.

برای دیدن متن خبر اینجارا کلیک کنید

اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارزخطاب به مخالفان دولت مطرح کرد؛بهانه‌گیری را کنار بگذارید/ دعا می‌کنیم خدا به بهانه‌گیران فکر، عقل و فهم دهد/ ایجاد دوقطبی معنا ندارد

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سخنان اخیر رهبری درباره پرهیز از ایجاد دوقطبی به بهانه خروج آمریکا از برجام گفت: «اگر مدعی هستیم پیرو ولی‌فقیه هستیم باید سخنان ایشان برای ما فصل‌الخطاب باشد.»

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ابتکار: پیروزی مخالفان دولت با ۲۰ میلیون رأی در ۱۴۰۰ توهم است

معاون رئیس‌جمهوری درباره واکنش‌های مخالفان نسبت به دولت گفت: اگر جناح‎ها دلسوز کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند باید برای خروج از این شرایط و بهبود وضعیت اقتصادی و شرایط اجتماعی و سیاسی برنامه‎های منسجم و یکپارچه‌ای را دنبال کنند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

عبدالله ناصری:کارآمدی استانداران نسبت به دولت اول روحانی کاهش‌ یافته است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با توجه به ترکیب جدید استانداران در دولت دوازدهم دیدیم که هیچ اتفاقی متناسب با گفتمان انتخاباتی آقای روحانی در استان‌ها شکل نگرفت.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مقتدی صدر : به افراد طائفه‌گرا اجازه صف بندی نمی‌دهم

رهبر جریان صدر عراق دیروز (جمعه) خواهان این شد که عراقی‌ها برای “حمایت از تشکیل دولت یا برای تهدید” تظاهرات نکنند. او گفت: هر کس که دست به چنین کاری بزند، عراق را به کوره جنگ و خشونت می‌کشاند. نیازی به تعدی به کشورهای همسایه وجود ندارد، اما درخصوص اشغالگری باید بگویم که تا زمانی که اشغالگر وجود داشته باشد، ما از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس :ریاست علی لاریجانی در سال سوم مجلس قطعی است/ هنوز با فراکسیون امید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم/ کاندیداتوری حاجی دلیگانی برای ریاست مجلس شوخی است

سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: من به عنوان یک فرد مذاکره‌کننده که از پشت صحنه‌ها و نظرات فراکسیون‌ها مطلع هستم، می‌گویم که بجز آقای لاریجانی کاندیدای دیگری برای ریاست مجلس نخواهیم داشت.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مخالفت با قانون مبارزه با پولشویی به دلیل حفظ منافع برخی گروه های خاص خارجی نه منافع ملی

در مجلس قرار است برای عملی سازی fatf تصمیم گیری شود ولی عده ای با پیوستن و عملی سازی آن مخالفند.این کنوانسیون چیزی جز مبارزه با پولشویی نیست.معلوم نیست آیا نمایندگان ما نماینده ملت ایران و حافظ منافع ملی هستند یا نماینده گروه های خارج از کشور.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

اطلاعیه روابط عمومی حزب ندای ایرانیان درباره شائبه حضور اعضای این حزب در کنگره ناتمام اعتماد ملی

روابط عمومی حزب ندای ایرانیان درباره شائبه حضور اعضای این حزب در کنگره ناتمام اعتماد ملی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حضور وزرای اطلاعات و ارتباطات در کمیسیون امنیت ملی/ آذری‌جهرمی درباره عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی توضیح می‌دهد

سوال از وزرای اطلاعات و ارتباطات در برنامه هفته جاری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دستورکار صحن علنی مجلس؛از انتخابات رئیس و هیئت رئیسه مجلس تا بررسی گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری ، انتخابات رئیس مجلس و هیئت رئیسه مجلس را در دستور کار دارند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

زینب طاهری:مصاحبه‌ای درباره پرونده محمدثلاث با رسانه‌های خارجی نداشته‌ام/ صفحه‌ای در توئیتر ندارم + صوت

وکیل محمد ثلاث درباره مصاحبه منتسب به وی در خصوص آخرین وضعیت موکل خود گفت: تاکنون هیچ مصاحبه‌ای با رسانه های خارجی نداشته ام و آنچه در فضای مجازی منتشر شده متعلق به من نیست.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حاجی دلیگانی :لاریجانی از برخی نمایندگان در مقابل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان استفاده می‌کند

نمیانده اصولگرای مجلس دهم گفت: علی لاریجانی با دولت بده بستان دارد، علاوه بر این عده‌ای را تحت مدیریت خود دارد و هر زمانی که بخواهد از آنها در مقابل اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و امیدی‌ها استفاده می‌کند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

امینی در یادداشتی مطرح کرد؛قتل‌های زنجیره‌ای وکلا نشان‌دهنده اثرگذاری فرهنگ ترویج خشونت علیه نهاد وکالت است

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در یادداشتی با بیان اینکه قضات و وکلای بسیاری در دفاع از حق و عدالت به قتل رسیده اند، تاکید کرد: امروز قتل‌های زنجیره‌ای وکلا از همکار بانو اهل گیلان تا وکیل مقتول آذری و ضرب و جرح و قتل‌های پیشین از اثرگذاری فرهنگ ترویج خشونت علیه نهاد وکالت و وکلای دادگستری نشان دارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تحلیل اشتباه ارزشی ها از سقوط دیکتاتورها برای متقاعد کردن مردم برای تن دادن به دیکتاتوری!!!

اخیرا می بینم بعضی از ارزشی ها !!! برای تن دادن به دیکتاتوری،جنایتکارانی مثل قذافی و صدام جلاد را مثال می زنند.که اگر این جنایتکاران سرنگون نمی شدند.الان عراق و لیبی امن بود.و مردم در خوشی زندگی می کردند!

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

در دیدار معاونین بین الملل حزب موتلفه و کمونیست چین مطرح شد؛صولی: تغییر پایه مبادلات پولی باعث کاهش نگرانی شرکت های چینی از تحریم ها میشود/ لی جون: برای تداوم برجام تلاش خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، مهدی صولی معاون بین الملل حزب مؤتلفه که به همراه جمعی از دبیران استانها و معاونین حزب موتلفه اسلامی به چین سفر کرده است، با “لی جون” معاون وزارت ارتباطات بین المللی حزب کمونیست چین در پکن دیدار و گفتگو کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

بیانیه حزب اعتماد ملی درباره تشنج در دومین کنگره این حزب و نیمه تمام ماندن آن

هنگامی که مجری برنامه از خروج اعضای غیر عضو حزب اعتماد ملی ناامید شد، شرکت کنندگان در کنگره به دو دسته تقسیم شدند، بخشی خواستار تنفس در جلسه شدند تا افراد عضو حزب برای تشکیل کنگره از افراد غیر عضو جدا شوند و بخشی نیز خواستار انتخاب هیات رئیسه کنگره با حضور همه افراد حاضر در جلسه افتتاحیه اعم از اعضای عضو و اعضای غیر عضو حزب اعتماد ملی در کنگره شدند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

رمضانعلی سبحانی : رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی نیاز جامعه و خواست مردم است/ نباید مطالبه مردم را نادیده گرفت

یک عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با اشاره به نامه 6 نفر از کابینه دولت مبنی بر رفع فیلتر توییتر، یوتیوب و بعضی از شبکه‌های اجتماعی، گفت: نمایندگان هم در حال حاضر اعلام می‌کنند که از تلگرام استفاده می کنند و این امر نشان می‌دهد که این موضوع نیاز جامعه و خواست مردم است و نباید این خواسته‌ها و مطالبه مردم را نادیده گرفت.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

قائم مقام حزب اعتماد ملی: باید تلاش کنیم که احزاب را تقویت کنیم/ احزاب باید نهادینه شوند

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: هر چه به سمت تحزب حرکت کنیم، به سمت توسعه پایدار بیشتر حرکت خواهیم کرد. باید تلاش کنیم که احزاب را تقویت کنیم. احزاب باید نهادینه شوند و نظام حزبی جا بیفتد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

پناهیان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران مطرح کرد: فرمان به وعظ سیاسی

خطیب روحانی معروف اصولگرا، در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفته است: «اینکه برخی به واعظان می‌گویند نباید در شب قدر حرف سیاسی زد، جای تأسف دارد؛ بهترین واعظ در شب قدر کسی است که درباره سیاست صحبت کند».

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حق‌شناس:کنگره حزب اعتماد ملی در پی اقدامات سازمان‌یافته گروه فشار ناتمام ماند

عضو ارشد حزب اعتماد ملی از ناتمام ماندن کنگره دوم این تشکل در پی اقدامات سازمان‌یافته گروه فشار خبر داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

فاطمه سعیدی:نظر فراکسیون امید تغییر هیات رییسه مجلس است/ حضور زنان در فهرست اصلاح‌طلبان

نماینده عضو فراکسیون امید از نظر فراکسیون درباره تغییر هیات رییسه گفت و افزود: قطعا زنان در لیست پیشنهادی فراکسیون‌ها حضور دارند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

توضیحات گرامی مقدم درباره کنگره حزب اعتماد ملی و حواشی آن

سخنگوی حزب اعتماد ملی درخصوص کنگره عصر امروز این حزب و اختلال ایجاد شده در آن توضیحاتی ارائه کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش عارف به احتمال نامزدی برای ریاست مجلس: هر تصمیمی فراکسیون امید بگیرد، می‌پذیرم

رئیس فراکسیون امید مجلس درباره احتمال نامزدی وی در جایگاه رئیس در انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: فراکسیون امید هر تصمیمی بگیرد، می‌پذیرم و موظف به اجرای آن هستم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

منتجب‌نیا: امیدواریم رفع حصر به زودی صورت بگیرد/ اعتماد ملی خود را از نظام می‎بیند و ساختارشکن نیست

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه از اصول این حزب حرکت در درون نظام و در راستای آرمان‌های انقلاب است، گفت: حزب اعتماد ملی نظام و آرمان‌های انقلاب را قبول دارد و هرگونه ساختارشکنی و تصور خارج از نظام از این حزب به دور است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حق شناس، اختلال در نشست حزب اعتماد ملي را به “گروههاي فشار” نسبت داد

محمدجواد حق‌شناس، عضو حزب اعتماد ملي كه با شهردار شدن يكي از اعضاي اين حزب، رقابت هاي شديد و غيرمعمولي را موجب شده، در توییتر خود نوشت: کنگره حزب اعتماد ملی که با شعار اتحاد و انسجام آغاز شد و با حضور بزرگان اصلاحات و سخنان دکتر عارف، مطهری، منتجب‌نیا، خانم کروبی و حضرتی ادامه و با استقبال بی‌نظیر بیش از ۱۸۰۰ نفر روبرو شد با اقدامات سازمان‌یافته گروه فشار با اختلال روبرو شد و علیرغم رای اکثریت به شورای قبل ناتمام ماند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دادگاه‌ انقلاب: ١٢ پرونده املاک نجومی به دادگاه کارکنان دولت ارجاع شد

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: کیفرخواست ١٢ پرونده املاک نجومی صادر و این پرونده‌ها برای رسیدگی به دادگاه کارکنان دولت ارجاع شده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

علم‌الهدی: برجام شکست خورده؛ دوباره یک برجام اروپایی روی آن سوار نکنیم که این هم شکست بخورد / نباید در مقابل یک «تکه کاغذ بی‌ارزش» ارز و دلار خود را ببازیم / آمریکا از موشک‌های ما هراس دارد
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مذاکره برای برداشته شدن تحریم بود که برداشته نشد و لذا برجام شکست خورده و باید این را قبول کنیم و دوباره یک برجام اروپایی روی آن سوار نکنیم که این هم شکست بخورد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

فاطمه کروبی:وضعیت امروز نتیجه خودمحوری همه است

فاطمه کروبی گفت: وضعیت نامطلوب امروز کشور نتیجه خودمحوری همه گروه‌ها است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور:مذاکرات ایران و اروپا نمی‌‌‌تواند طولانی باشد/ پروژه بزرگ کردن موضوعات برجام شکست‌خورده است/ انتخاب گزینه نهایی منوط به تصمیم مسئولان عالی نظام است

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: اگر اروپایی‌ها در چند هفته نتوانند تضمین‌های لازم و عینی را به ما بدهند که منافع ما در برجام تامین می‌شود قطعاً روش‌های دیگری را اعمال می‌کنیم و مشخص می‌شود که حاضر نیستیم در هر شرایطی در برجام بمانیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سید کمال سجادی :برخی حرف‌هایی میزنند که گویی هیچ نقطه مثبتی در کشور وجود ندارد/ از اروپایی‌ها تضمین گرفته شود تا بهانه‌ای نداشته باشند

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان تاکید کرد: آمریکایی‌ها تقسیم کاری هم با اروپایی‌ها انجام داده‌اند که اروپا در برجام بماند و آمریکا از آن خارج شود. ما در برابر این رفتار غربی‌ها نباید تنها به لبخندهای دیپلماتیک بسنده کنیم بلکه باید از آن‌ها تضمین گرفته شود تا بهانه‌ای نداشته باشند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نماینده کازرون: بازداشت‌شدگان ناآرامی اخیر آزاد شدند، مگر آنها که «مسئله خاصی دارند»

نماینده کازرون گفت: روند آزادی بازداشتی‌ها ادامه دارد و تلاش مسئولان امنیتی هم بر این است افرادی که بازداشت‌شده‌اند، آزاد شوند مگر آن‌هایی که مسئله خاصی دارند که در جای خود پیگیری می‌شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تشکیل کارگروهی در فراکسیون امید برای بررسی مسائل کازرون/ دو طرف ماجرا در کازرون حق‌وحقوقی دارند/ آسیب‌هایی به زندگی مردم وارد شد که جای تأسف دارد

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی برای بررسی ناآرامی‌های اخیر کازرون در فراکسیون امید مجلس خبر داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد:برجام اروپایی هم شکست می‌خورد/ امریکا از موشک‌های ما می‌ترسد

امام جمعه مشهد تاکید کرد:‌ برجام امریکایی که شکست خورده، برجام اروپایی را استوار نکنیم که آن هم شکست بخورد. برجام را اجرا کردیم تا تحریم‌ها برداشته شود ولی برنداشتند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

در واکنش به انتخاب شهردار تهران؛ بیایید سیاسی باشیم دوستان شورای شهر! / حسن اسدی زیدآبادی

امروز رای دهندگان پرشور اردیبهشت ۹۶ با این پرسش اساسی رو در رو شده اند که آیا توسل به سیاست و رقابت سیاسی در نظام سیاسی ایران می‌تواند راهی برای عبور از بحران‌های متعدد و مشکلات روزمره یا اساسی بگشاید؟ یا اینکه باید از توسل و امید به سیاست و سیاستمداران داخلی چشم پوشید و فکر دیگری کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

عباس عبدی:چرا مردم را از كنار يكديگر بودن محروم کنیم؟

عبدی: صداوسيما كه از پخش مسابقات فوتسال زنان پرهيز مي‌كند، جز بدبيني و بي‌اعتمادي چيز ديگري نصيب آن نمي‌شود. نيروي انتظامي جايگاه به مراتب بهتري از صداوسيما دارد، حيف است كه اين جايگاه ارزشمند با چنين تصميماتي دچار ابهام يا خدشه‌دار شود. بگذاريد مردم شادي كنند و از كنار يكديگر بودن لذت ببرند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

در حوزه توجیه افکار عمومی، دولت را قاصر و مقصر می دانم/عطریانفر: قصد براندازی نداشتیم

معاون سیاسی سابق وزارت کشور با بیان اینکه اتهامات سال ۸۸ به دوم خردادی ها اتهامی واهی بود و اصلاح طلبان قصد براندازی نداشتند گفت: البته وقتی خطایی می کنیم، عوارض آن خطا این است که نهادهای ناظر را نسبت به خودمان حساس می کنیم سپس در مقام کاندیداتوری نیروهای اصلی ما را حذف می کنند بعد با نیروهای رده دوم شرکت می‌کنیم که این نیروها ظرفیت تشخیص و قدرت حفظ مناسب ندارند و این می شود که معادلات به هم می ریزد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حسین رضازاده نماینده کازرون در مجلس:تعداد زیادی از بازداشت‌شدگان در ناآرامی اخیر کازرون آزاد شدند/ پیگیرم حقوقی از بازداشتی‌ها تضییع نشود/ طرح تقسیمات کشوری در حال اصلاح در وزارت کشور است

نماینده کازرون گفت: روند آزادی بازداشتی‌ها ادامه دارد و تلاش مسئولان امنیتی هم بر این است افرادی که بازداشت‌شده‌اند، آزاد شوند مگر آن‌هایی که مسئله خاصی دارند که در جای خود پیگیری می‌شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حسين كاشفي : مردم بايد بدانند كه شرايط چگونه است

حسين كاشفي، عضو حزب اتحاد ملت ايران در گفت‌وگو با «اعتماد» درباره هجمه‌ها و مخالفت‌هايي كه نسبت به دولت اعمال مي‌شود، بيان كرد: اين رويكرد از طرف مخالفان از سال گذشته كه آقاي روحاني در انتخابات پيروزي به دست آورد، شروع شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سیدعباس عراقچی:هنوز به این تصمیم نرسیده‌ایم که در برجام خواهیم ماند یا نه/ مطالبات‌مان را با جزئیات به اروپایی‌ها منعکس کرده‌ایم

معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد: نشست امروز کمیسیون مشترک برجام یک نشست اضطراری است و به درخواست ایران برگزار می‌‌شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

منتجب‌نیا:اعتماد ملی به هیچ وجه خود را خارج از نظام نمی‌داند

یک عضو حزب اعتماد ملی تاکید کرد: حزب اعتماد ملی به هیچ وجه خود را نه خارج از نظام می‌داند و نه نسبت به آن بی‌تفاوت است بلکه نظام و آرمان‌های انقلاب را قبول دارد چون معتقد است که نظام از ماست و ما نیز از نظام هستیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

عطریانفر : سال ۸۸ هیچکدام از نیروهای دوم خردادی قصد براندازی نداشتند/ اصلاح‌طلبان گاهی نهادهای ناظر را نسبت به خود حساس می‌کنند

معاون سیاسی سابق وزارت کشور با بیان اینکه اتهامات سال ۸۸ به دوم خردادی ها اتهامی واهی بود و اصلاح طلبان قصد براندازی نداشتند گفت: البته وقتی خطایی می کنیم، عوارض آن خطا این است که نهادهای ناظر را نسبت به خودمان حساس می کنیم سپس در مقام کاندیداتوری نیروهای اصلی ما را حذف می کنند بعد با نیروهای رده دوم شرکت می‌کنیم که این نیروها ظرفیت تشخیص و قدرت حفظ مناسب ندارند و این می شود که معادلات به هم می ریزد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تکذیب حمله به علی مطهری در جریان برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی

حزب اعتماد ملی حمله به علی مطهری در جریان برگزاری دومین کنگره این تشکل که عصر امروز برگزار شد را تکذیب کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

درگیری در کنگره نیمه‌تمام حزب اعتماد ملی! / رحمت الله بیگدلی فراکسیون شورای ‌ شهر حزب اعتماد ملی را تهدید به افشاگری کرد

فرم کاندیداتوری آقای مهدی کروبی سند افتخار ما و شیخ اصلاحات، و مستند افشای سیاهکار‌ی‌های غوغائیان است! برخلاف دروغ‌هایی که برخی دروغ‌پردازان منتشر می‌کنند، آقای مهدی کروبی فرم کاندیداتوری خود در انتخابات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی را پر کرده و مخالف کنگره تشریفاتی بود‌ند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

علی مطهری: لازم است حصر و ممنوع‌التصویری برطرف شود / نشانه‌هایی می‌بینیم که اراده‌ای برای این کار وجود دارد؛ فعلا منتظریم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سختی قرار داریم و حرف ترامپ به ما این است که باید اشغال و اسرائیل را به رسمیت بشناسید تا ما به شما کمک مالی کنیم و طبیعی است ما هیچگاه چنین چیزی را نمی‌پذیریم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

روزنامه اصولگرا: اظهارات احسان علیخانی درباره فیلترینگ و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، از حد و اندازه «ماه عسل» بزرگتر است / او در درشت‌گویی حتی دست فرمان خوبی هم ندارد

روزنامه خراسان نوشت:در سال‌های اخیر موج مخالفت با قصه‌های غم‌انگیز «ماه عسل» رو به افزایش است و امسال نیز این موج ادامه دارد؛ شوخی‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با فضای نسبتاً غمناک این برنامه دیده می‌شود، نمودی از همین رویکرد مخاطبان است که به نظر می‌رسد کم‌کم از «ماه عسل» رویگردان می‌شوند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حزب اعتماد ملی: حمله به مطهری کذب است / تشنج پیش آمده در بخش دوم کنگره حزب بود؛ در این زمان، مطهری در مراسم حضور نداشت

حزب اعتماد ملی در پی اتفاقات پیش آمده در بخش دوم کنگره این حزب با صدور بیانیه ای حمله به علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد. این بیانیه افزوده است: به زودی درباره تشنج ایجاد شده در کنگره حزب اعتماد ملی توضیحاتی از طریق ارگان رسمی این حزب منتشر خواهد شد و سایر اظهارات در اینباره فاقد اعتبار است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

منصوری:باید تلکیف دولت موازی و دولت منتخب در این کشور روشن شود

آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفتگو با ایرنا: روحانی باید مساله «دولت موازی» وغیرپاسخگو که در بسیاری از حوزه ها اختیاراتش از دولت منتخب بیشتر است را مشخص کند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سیاسیون ما حتی به اندازه دو حزب رقیب در امریکا به فکر منافع ملی نیستند

در دهه اول ماه مبارک رمضان پرخاش‌های سیاسی رد و بدل شده میان رقبای سیاسی داخلی به بهانه سیاه کاری‌های رئیس‌جمهور فریبکار آمریکا و اطرافیان افراطی او ،به جای آنکه تمام فریادها را متوجه دولتمردان آمریکایی کند به بهانه‌ای برای عده‌ای تبدیل شده تا رقبای سیاسی خود را بکوبند و حقانیت خود را به رخ بکشند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

 

 

مربوط پست ها

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.