مهم ترین اخبار و موضع گیری های سیاسی ؛ ادعای عجیب مکارم شیرازی در مورد نقش فضای مجازی در ماجرای تجاوز دبیرستان پسرانه ، اظهار بی اطلاعی وکیل مرتضوی از مرخصی او در لیالی قدر

 

نگام ، سیاسی _ ادعای عجیب مکارم شیرازی در مورد نقش فضای مجازی در ماجرای تجاوز دبیرستان پسرانه ، اظهار بی اطلاعی وکیل مرتضوی از مرخصی او در لیالی قدر ، احمدی‌نژاد در مورد برجام زبان باز کرد و تحریم‌ها را گردن رقبایش انداخت ، از مهم ترین اخبار سیاسی بوده اند که همراه با لینک و خلاصه ای از خبر در ذیل می آید:

پست های مرتبط

 

ادعای عجیب مکارم شیرازی: در حادثه دبیرستان تهران، آن فرد کارهای غیراخلاقی را از فضای مجازی یاد گرفته بود

مکارم شیرازی گفت: جوانان نباید اجازه بدهند که تجربه اندلس دوباره تکرار شود، سند 2030 و فضای مجازی و رسانه‌های فاسد تکرار آن تجربه است و جوانان باید بیدار شوند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

وکیل مرتضوی: از مرخصی موکلم در لیالی قدر اطلاعی ندارم

سعید ایوبی وکیل سعید مرتضوی دادستان سابق تهران، در خصوص خبری که اخیرا مبنی بر حضور مرتضوی در مراسمی در تفت مطرح شده بود، ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: هیچ اطلاعی از مرخصی سعید مرتضوی هم‌زمان با لیالی قدر ندارم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

احمدی‌نژاد در مورد برجام، زبان باز کرد و تحریم‌ها را گردن رقبایش انداخت:همه تحریم‌ها بخاطر اقدامات روحانی از سال ٨٠ تا ٨٢ بوده، ربطی به دولت من ندارد؛ چرا گردن من می‌اندازید؟! / ٦ ماهه فشار تحریم‌ها را برمی‌داشتم و اثرش را خنثی می‌کردم؛ نگذاشتند! / بشارت می‌دهم…

احمدی نژاد گفت: تمام قطعنامه و تحریم ها، بهانه اش برای سال‌های ۸۰ تا ۸۲ قبل از دولت ما بودند. زمانیکه رئیس جمهور فعلی مسئول هسته‌ای بود. در تمام قطعنامه هست. من گفتم منتشر کنید، چرا می‌اندازید گردن ما. در دوره ما، با اقتدار جلو بردیم و بهانه‌ای نبود؛ و اصل پیشرفت‌های هسته‌ای در دوره من بود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

آقای احمدی‌نژاد! آن قدرها هم که فکر می‌کنید مردم فراموشکار نیستند / شما نبودید که تحریم‌ها را باعث افتخار دولت‌تان می‌دانستید؟! / مگر راهکاری بهتر از تئوری «کاغذپاره» و سیاست «قطعنامه دانتان پاره شود» و «ممه را لولو برد» داشتید؟

محمود احمدی نژاد پس از مدت ها سکوت درباره برجام و روند مذاکرات هسته ای در دولت روحانی، لب به انتقاد گشوده و ضمن آنکه همه بهانه قطعنامه و تحریم ها را به سال های 80 تا 82 یعنی در زمان دبیری حسن روحانی در شورای عالی امنیت ملی نسبت داده، بار دیگر این ادعا را تکرار کرده است که «گفتم شما 6 ماه به من فرصت دهید تا فشار تحریم را برداریم. گفتند نه. من گفتم بعدا پشیمان می شوید.»
برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید
احمدی نژاد و فاز فراموشی
احمدی نژاد امروز در حالی می‌گوید که تحریم نفت برای ایران خطرناک بود که زمان ریاست‌جمهوری‌اش باور دیگری داشت و می‌گفت عدو می‌شود سبب خیر.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ناطق نوری: به اسم کوبیدن جناح مقابل دل مردم را خالی می‌کنیم ، مدام این می‌گوید آن دزد است آن یکی می‌گوید این یکی دزد است ، مردم در مورد آنها به اجماع مرکّب می‌رسند

علی اکبر ناطق نوری: به اسم کوبیدن جناح مقابل، دل مردم را خالی می‌کنیم/ فریادی که ایجاد تفرقه کند، آب به آسیاب دشمن ریختن است/مدام این می‌گوید آن دزد است آن یکی می‌گوید این یکی دزد است/ مردم را به دیدگاه‌های مرکب و متفاوت می‌کشانند/چرا دشمن گفته که ما با شما مذاکره می‌کنیم به شرطی که موشک نداشته باشید؟/جناح‌بندی‌ها،تهمت زدن‌ها،دروغ گفتن ها و باندبازی‌ها ما را از عزت دور می کند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

رهبری فرمان می دهد نمایندگان تمجید می کنند

فرمان غنی سازی ۱۹۰ هزار سویی رهبری با تعریف و تمجید برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس همراه شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نائب امام زمان : یکی بزنی ، ده تا میخوری / حسن مقیمی

شاید اگر کسی برای اولین بار سخنان آقای خامنه ای را شنیده باشد تعجب کند که او رهبر شیعیان جهان و نائب امام زمان خود را نامیده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

بازگرداندن بی سر و صدای پیکر جان باختگان سپاه در سوریه طی شب های قدر

در حالی که حاکمان کشور و سپاه پس از حملات متعدد اسرائیل به مواضع سپاه قدس در سوریه سکوت اختیار کرده اند.از گوشه و کنار ایران خبر می رسد پیکر این جان باختگان که عمدتا عضو سپاه پاسداران هستند .آرام و بی سر و صدا به کشور بازگردانده شده.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

آب یا سو کدام مهمتر است؟

فرق آب و سو مثل عنب و انگور و اوزوم نیست.اگرچه سو در زبان ترکی به معنی آب است.اما منظور رهبر ایران از این سو ان سو نیست.و منظور او ظرفیت غنی سازی اورانیوم است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

آیا واقعا روحانی و تیم ظریف در به مخاطره افتادن برجام قابل ملامتند؟

نقش اساسی در تصمیم احمقانه ترامپ داشت قطعا تصمیم روحانی و ظریف نبود،بلکه ۱۰۰% از ابتکارات باخت -باخت شخص رهبر بوده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

احمد جنتی سلطان صادرات سنگ مرمر با کارگزاری یکی از اعضا بانفوذ وزارت اطلاعات

احمد جنتی یکی از سران نظام است که بیش از ۲۰ سال است آرام و بی صدا انحصار صادرات سنگ مرمر ایران به نقاط مختلف دنیا را به وسیله کارگزاران گاه گمنام در اختیار دارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

چه باید کرد؟

انسجام ملی، مستقل از سیاست های مخرب حکومت‌ نالایق و ناشایسته ی مرکزیاحتمالا تنها را صیانت از تمامیت ارزی و استقلال ایران عزیز ماست.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دُم لای تله ی کسانی ندهیم که آرزوی جنگ ایران با آمریکا را دارند

این سخنان مانند پوست موزی است برای هل دادن افکار عمومی کشور ما به سمت درگیری با آمریکا.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس: چین و آلمان نیز از تحریم های آمریکا علیه ایران تبعیت خواهند کرد

در پی تعلیق فعالیت های شرکت فرانسوی پژو در ایران که متعاقب خروج آمریکا از برجام صورت گرفت، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد که خروج پژو از ایران قابل پیش بینی بود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تالاب انزلی دچار سرنوشت دریاچه ارومیه می‌شود؟

نائب دبیر شبکه سمن‌های محیط‌زیست استان گیلان با اشاره به وضیعت بسیار حاد تالاب انزلی گفت: متاسفانه سال‌هاست که عمق بسیاری از بخش‌های عمیق انزلی به یک متر رسیده، این درحالی است که امسال در همین بخش‌ها نیم‌متر آب هم وجود ندارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نماینده آبادان: آب آبادان برای شستن صورت هم مناسب نیست/ شوری آب باعث سوزش چشم ها می شود

غلامرضا شرفی، نماینده آبادان در مجلس گفت: نصب آب شیرین کُن در خرمشهر می تواند تا ۱۵ هزار مترمکعب آب را در حجم مصرفی به شهروندان تحویل دهد؛ مقدمات آن فراهم و استانداری و سازمان آب و برق خوزستان پیگیر هستند تا این حجم آب هم به حجم آب مصرفی اضافه شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

علوی تبار : در برجام بدون آمریکا گریختن از دام جنگ امری ضروری است ، تهدید پیش‌آمده را باید به فرصتی برای ایجاد اصلاحات ساختاری چه در اقتصاد، چه در سیاست ‌خارجی و چه در سیاست داخلی تبدیل کرد

علیرضا علوی تبار معتقد است : تهدید پیش‌آمده را باید به فرصتی برای ایجاد اصلاحات ساختاری تبدیل کرد. چه در اقتصاد، چه در سیاست ‌خارجی و چه در سیاست داخلی. این گردنه دشوار پیموده نخواهد شد مگر آنکه همه ارکان حکومت بپذیرند که نیازمند اصلاح ساختارهایی هستیم که مشکل‌آفرین بوده و خواهند بود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

غرویان: راهی جز مذاکره با دنیای امروز نداریم ، هرکس برای خودش تفسیری از انقلابی‌گری دارد

یک استاد حوزه علمیه قم درخصوص حفظ وحدت و انسجام در شرایط کنونی کشور گفت: متاسفانه سیاست‌زدگی، هوای نفس و رقابت‌های نادرست بین گروه‌های مختلف باعث شده که ما فقط دم از وحدت بزنیم، اما در عمل همدیگر را تخریب و به یکدیگر توهین می‌کنیم که حاصلش همین وضعیت نابه سامان است که به وجود آمده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مصطفی دلشاد تهرانی : امام علی(ع) اعتماد عمومی را چگونه بازگرداند؟ چگونه جلو رانت خواری و اختلاس را گرفت؟ چرا قاضی القضات را تغییر داد؟

مصطفی دلشاد تهرانی، نویسنده و پژوهشگر نهج‌البلاغه و سیره نبوی و علوی معتقد است که هر دولتی باید مبانی کار یعنی مباحث معرفت شناسانه و زیرساختی خود را روشن سازد و تعیین کند که نگاه دولت به مردم چگونه است. پس از آن اصول و قواعد کار خود را تعریف کرده و به تناسب آن بهترین روش را اتخاذ کند و سرانجام با برنامه‌ریزی صحیح و منطقی و بر طبق آموزه‌های حضرت علی(ع) عدالت و عزت و کرامت انسانی را در توزیع بیت المال محقق کند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

علی(ع)، مرد مدارا و مُروت در اوج اقتدار/امیرالمؤمنین ۳ جنگ را در دوران حكومتش تحمل كرد، درحالی كه همه‌ مداراهای لازم انجام گرفته‌بود

یکی از خصوصیات امیرالمؤمنین در مشی سیاسی‌‌‌‌‌اش این بود که با دشمنان خود و مخالفان خود با استدلال حرف میزد و استدلال می کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش اعتراض آمیز حقوقدانان برجسته به تعیین فهرست ۲۰ نفره وکلای مورد اعتماد قوه قضاییه برای عهده دار شدن پرونده‌های سیاسی-امنیتی

در پی تعیین فهرست ۲۰ نفره وکلای مورد اعتماد قوه برای عهده دار شدن پرونده‌های سیاسی-امنیتی حقوقدانان برجسته واکنش اعتراض آمیز خود را در این خصوص ابراز نمودند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سعید عبداللهی مطرح کرد؛جامعه لبریز از پرخاشگری است / الگوبرداری از صبر علی (ع) درمان خشم جامعه است

عبداللهی گفت: « یکی از لحظاتی که در زندگی انسان بسیار حساس است و گاه به تغییر زندگی او منجر می شود، لحظاتی است که غضب به سراغ فرد می آید. در این لحظات علی(ع) کار را به خدا واگذار می کرد و در لحظه هیچ تصمیمی نمی گرفت. لذا یکی از راهکارهایی که جامعه امروزی ما به آن نیازمند است این است که در لحظات خشم تصمیمی نگیریم. زیرا در آن مقطع فرد قادر به تصمیمی گیری عاقلانه نیست »

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مکارم شیرازی خطاب به جوانان: نگذارید تاریخ اندلس تکرار شود/ چرا برخی هنوز روی فضای مجازی تعصب دارند؟

مکارم شیرازی با بیان اینکه دشمن می خواهد به جوانان ضربه بزند و عقاید آنها را سست کند، گفت: راه نجات، رفتن در سایه تعلیمات اسلام و فرهنگ قرآن و نهج البلاغه است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ویدئو : زیارت مرحوم هاشمی رفسنجانی از حرم امام علی علیه السلام

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

محسن مسرت : وقتی که اصلاح‌طلبی به ضد خود تبدیل شد ، گویا تظاهرات خیابانی ناراضیان فروکش کرده اما مشکلات ساختاری جمهوری اسلامی تماما پابرجا مانده اند

محسن مسرت در یادداشتی نوشت: در اقتصاد و جامعه ایران بعد از جنگ ایران و عراق غده سرطانی و نهادهای غول پیکر و رمز آمیز انحصاری اقتصادی نظامی و بخش مالی بقول آقای آخوندی از پایه فاسد به اضافه واردات بی سروپای ۴۰ میلیارد دُلاری زیر پوشش افکار نئولیبرالی مسلط شده است. این شرایط از یکطرف اعتماد مردم فعال و زحمت کش جامعه را به دولت و حکومت بطور جدی صلب نموده و از طرف دیگر احتمال اینکه نه دولت و نه حاکمیت قادر به کنترل آن باشند سخت شدت یافته است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حسین شریعتمداری: اروپا می‌خواهد کلاه گشاد برجام را با دست خودمان بر سرمان بگذارد/ باید ضربه پیش دستانه‌‌ای به طرف‌های غربی وارد کنیم/غربی‌ها اهل دادن تضمین به ایران نیستند/دلیلی ندارد که هم تحریم‌های را تحمل کنیم و هم فعالیت‌های هسته‌‌ای‌مان را به حالت تعلیق نگه داریم/مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی در سال 82 در حال تکرار شدن است

به گفته حسین شریعتمداری،‌ آمریکا کلاه گشاد برجام را سر ایران گذاشت و حالا اروپا همان کلاه را به دست خودمان داده و می‌گوید خودتان این کلاه را سرتان بگذارید.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نتانیاهو در دیدار مکرون: ایران در صدد تشکیل ارتشی با ۸۰ هزار سرباز در سوریه است

نخست وزیر اسرائیل در دیدار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه مدعی شد: ایران در صدد تشکیل ارتشی متشکل از ۸۰ هزار سرباز در سوریه است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دروغ گویی زاکربرگ کار دستش داد / قانونگذاران ایالات متحده از فیسبوک شاکی شدند

با وجود آن که زاکربرگ در جلسه خود با سنا اعلام کرده بود تمامی اتفاقات مرتبط با کمبریج آنالیتیکا ناخواسته بوده، اکنون به نظر می رسد وی چندان صداقت نداشته است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ابعاد و پیامدهای اعتراض‌های مردمی در اردن؛ کدام مولفه‌ها خاندان هاشمی را تهدید می‌کند؟

اعتراض و خیزش گسترده مردم در اردن به مشکلات اقتصادی و اجتماعی این کشور که ریشه در فقر منابع دارد، بر می‌گردد و اگر این روند ادامه پیدا کند، اندیشه سلفی نهفته در زیر خاکستر اَمان، این وضعیت را به بحران غیرقابل کنترل تبدیل خواهد کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ناصر ایمانی: اصلاح طلبان بیشتر از اصولگرایان اهل بازی‌های مخفیانه هستند/ چرا اگر چهار اصولگرا دور هم جمع شوند نامش تصمیمات پشت پرده است و اگر اصلاح طلب باشند نامش تعامل ؟/ وصل کردن همه چیز به نظارت استصوابی عوامفریبی است/ اصلاح طلبان در انتخاب نجفی و افشانی بر اساس روابط محفلی تصمیم گرفتند

ناصر ایمانی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان بیشتر از اصولگرایان به بازی ها مخفیانه مایل هستند، گفت: « اصلاح طلبان هم در انتخاب شهردار آقای دکتر نجفی و هم در انتخاب آقاي افشاني بر اساس همين روابط محفلي عموما خارج از شورا تصميم گرفتند.»
برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مرتضی مبلغ فعال سیاسی اصلاح‌طلب: وعده‌های انتخاباتی با کابینه منفعل و ساکت محقق نمی‌شود

مرتضی مبلغ، عضور شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره اینکه آیا گلایه‌های آقای رئیس‌جمهور از وزرا هنوز وارد است،‌ به ایلنا گفت: از همان ابتدا هم پشتیبانان آقای روحانی مرتب این هشدار و تذکر را می‌دانند که مدیران باید شجاع باشند؛ آن‌ها بارها و بارها این نکته را گوشزد کردند که مسئولان باید اشخاصی باشند که در کنار کارآمدی و توان‌مندی شجاعت لازم را داشته باشند تا در روزها و میدان‌های سخت فشارها را تحمل کنند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

غرویان :دم از وحدت می‌زنیم اما در عمل یکدیگر را تخریب می‌کنیم/تقسیم‌بندی جامعه به انقلابی و غیرانقلابی گنگ و مبهم است

یک استاد حوزه علمیه قم درخصوص حفظ وحدت و انسجام در شرایط کنونی کشور گفت: متاسفانه سیاست‌زدگی، هوای نفس و رقابت‌های نادرست بین گروه‌های مختلف باعث شده که ما فقط دم از وحدت بزنیم، اما در عمل همدیگر را تخریب و به یکدیگر توهین می‌کنیم که حاصلش همین وضعیت نابه سامان است که به وجود آمده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

غروی: امام(ره) هیچ‌گاه از مردم غفلت نکرد/حصارها بین مردم و مسئولان فاصله انداخت

یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از مشکلاتی که بعد از انقلاب پیدا کردیم و گروهک‌ها هم نقش اصلی در ایجاد آن داشتند این بود که به خاطر حفظ امنیت مسئولان یک حصار امنیتی بین آن‌ها و مردم کشیده شد که خود ایجادکننده فاصله است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

رهامی:احترام به حق انتخاب مردم، مولفه مهم حکومت عادل از نگاه امام علی(ع) است

رئیس بنیاد بین المللی صلح با بیان اینکه در نگاه امام علی(ع) حکومت امری کاملا زمینی و با انتخاب مردم شکل می‌گیرد، گفت: احترام به حق انتخاب مردم مولفه مهم حکومت عادل از نگاه امیرالمونین است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

قدرِ قدر در میعاد حضور / داوود سلیمانی

خداوند شب قدر را یک شب خاص قرار داده در ماه رمضان که ماه نزول قرآن است که یک شب خاص است . ” شهر رمضان الذی انزل فیه القران..” (۱۸۵) این آیه را اگر در کنار این آیه قرار دهیم که می فرماید: ” انا انزلناه فی لیله مبارکه انا کنا منذرین”

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

شورای شهر به فیلترینگ اعتقاد ندارد؛فخاری، خداکرمی و حق شناس محبوب‌ترین اعضای شورای شهر در توئیتر/ کارگزارانی‌ها توئیت نمی‌کنند!

از میان اعضای شورای شهر، الهام فخاری، ناهید خداکرمی و محمدجواد حق شناس فعال‌ترین کابران توئیتر در شورای شهر هستند و از آن سو آرش میلانی کم‌کارترین عضو شورای شهر در توئیتر است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ادعای نتانیاهو: ایران به دنبال شیعه کردن سنی‌ها است

نخست‌وزیر اسرائیل در سفر به آلمان ادعاهای جدیدی علیه ایران مطرح کرده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نامه ایران به آژانس در شب شروع غنی سازی اورانیوم

در شب آغاز غنی سازی اورانیوم، ایران طی نامه ای مراتب اجرای این دستور رهبری را به آژانس گزارش کرد

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد؛تحویل ۱۱ فروند هواپیمای نو به ایران پیش از پایان سال میلادی

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از الحاق ۸ فروند هواپیمای جدید به ناوگان این شرکت پیش از اتمام سال جاری میلادی خبر داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ذوالنور : دستور رهبری برای غنی سازی مجدد در چارچوب برجام است/ابراز نگرانی از مشکلات مالی و فروش نفت

جتبی ذوالنور درباره سخنان روز گذشته رهبری گفت: روز گذشته دستور ایشان به سازمان انرژی اتمی یک قید داشت و آن هم اقدام در چارچوب برجام است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

صالحی در نشست خبری:همزمانی تحریم و برجام غیرممکن است/تصمیم درباره خروج از ان‌پی‌تی به مقامات ارشد نطام برمی‌گردد/هیچ دانشمندی را کنار نگذاشته‌ایم

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: همزمانی تحریم و برجام غیر ممکن است، این را رهبری صریحا فرمودند. گفتند نمی‌شود هم برجام داشته باشیم هم شاهد تحریم باشیم. تمامی اقدامات ما در چارچوب این اصول چهارگانه است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مذاکره تلفنی ترامپ با تراز می در مورد توافق جدید هسته‌ای ایران

بخش رسانه‌ای کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ به صورت تلفنی با نخست وزیر بریتانیا در مورد ایجاد یک توافق هسته‌ای جدید با ایران صحبت کرد.

جستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبریجستجوگر هوشمند خبری

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

توقف همکاری پژو با ایران به دلیل پیچیدگی‌های عملیات بانکی

شرکت پژو اعلام کرد فعالیت‌های خود را به دلیل خروج ترامپ از برجام و غیرممکن بودن توسعه بازار خود در ایران به دلیل بی‌میلی بانک‌ها به تعلیق درمی‌آورد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

کمالوندی در جمع خبرنگاران:خارج از برجام انتخاب های متعددی داریم/ زمانی که شرایط تغییر کند ایران به هیچ وجه دست بسته نخواهد بود

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: ما خارج از برجام انتخاب های متعددی داریم اما فعلا براساس فرمایشات رهبری در چارچوب فرجام پیش می‌رویم. منتها با سرعت کارهایی را که شاید می شد سال‌های بعد انجام بدهیم را در زمان کوتاه تری در حال انجام هستیم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

جوابیه به تحریف مواضع محسن رضایی درباره برجام

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: به تازگی، برخی سایت های خبری، مواضع محسن رضایی را درباره برجام به طور گزینشی و تحریف یافته نقل کرده و کوشیده اند وجود مغایرت هایی در اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را به افکار عمومی القا نمایند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

وزیر کار فنلاند در دیدار با ربیعی:سیاست اروپا ارتقای روابط با ایران در همه زمینه‌ها است/ فنلاند به همراه اتحادیه کماکان متعهد به برجام هستند

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس ۱۰۷ بین المللی کار در ژنو با جری تاپانی لیندستروم وزیر کار فنلاند دیدار گفت‌وگو کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دادستان کل کشور:از پشت پرده کمپین بازگشت یک بازیگر سینمای پیش از انقلاب مطلع هستیم/ دولت باید تیم اقتصادی خود را ترمیم کند

دادستان کل کشور با اشاره به انتقال اتاق جنگ آمریکا از وزارت دفاع این کشور به وزارت خزانه داری تاکید کرد دولت اگربخواهد در این جنگ اقتصادی پیروز شود باید به ترمیم تیم اقتصادی اقدام کند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ربیعی در اجلاس وزرای کار جنبش عدم تعهد :موضع آمریکا ناقض تعهدات بین‌المللی و تهدیدی برای مذاکرات منطقه‌ای و جهانی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنرنی خود در اجلاس وزرای کار جنبش عدم تعهد گفت : توافقنامه هسته ای ( برجام ) که مورد تایید شورای امنیت سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۵ قرار گرفت متاسفانه در ماههای اخیر دچار چالشهایی از سوی ایالات متحده آمریکا شده است . موضع آمریکا ناقض تعهدات آن کشور در قبال حقوق بین المللی و تهدیدی برای مذاکره ، همکاری و توافق نامه های سیاسی در سطح منطقه ای و جهانی می باشد .

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

امیرآبادی: هیئت رئیسه با سفر ۶ نماینده به جام جهانی مخالف است / دعوت مستقیم وزارت ورزش از نمایندگان غیرقانونی بود

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به خبر سفر شش نفر از نمایندگان به روسیه برای تماشای بازی های جام جهانی گفت: هیئت رئیسه مجلس با این سفر کاملا مخالف بوده و اطلاعی از آن هم ندارد.این موضوع حتی در کمیته سفرهای خارجی مجلس هم مطرح نشده و در صورت بیان این موضوع، قطعاً با آن مخالفت خواهد شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ادعای «مجتهد»، مخالف سعودی: تحرکات نظامی عجیبی از سوی عربستان در مرز با قطر دیده می‌شود

افشاگر معروف سعودی در جدیدترین اظهارات خود در صفحه توئیترش، از تحرکات نظامی عجیب و ناگهانی عربستان در مرز با قطر خبر داد. مجتهد گفت: این تحرکات شامل تلاش برای نفوذ هوایی، دریایی و تجمیع نیروها در مرزهای زمینی است؛ تحرکات مذکور عجیب است زیرا آنها (سعودی‌ها) از ناتوانی نظامی خود آگاه هستند و میزان خطرات و پیامدهای این تحرکات را می‌دانند. پس آیا این (تحرکات نظامی) فقط برای ترساندن (دوحه) است؟

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

آموزش و پرورش: اعلام وضعیت ادامه یا لغو فعالیت مدرسه غیردولتی غرب تهران در شرایط کنونی موجب نگرانی می‌شود / امتحانات با حضور ناظر در حال برگزاری است

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران درباره آخرین وضعیت پرونده مدرسه غیر دولتی منطقه 2 اظهار کرد: هم اکنون پرونده ناظم متخلف این مدرسه روند قضایی خود را به سرعت طی می‌کند و مراجع قضایی باید راجع به حکم پرونده نظر دهند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش رئیس فیفا به احتمال مشارکت ایران در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر: نمی‌دانم؛ گزینه‌های مختلفی داریم / گام به گام پیش می‌رویم

رئیس سوئیسی فیفا به میزبانی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد. جانی اینفانتینو درباره امکان مشارکت ایران با قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 گفت: نمی‌دانم، البته گزینه‌های مختلفی وجود دارند. گام به گام پیش می‌رویم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تماشا کنید / ویدیو: در مورد کمپانی اطلاعاتی «مکعب سیاه» چه می دانید؟ / ترامپ از طریق این شرکت چطور سعی در تضعیف برجام داشت؟ / گفتگو با یکی از چهره های مطلع در مورد «مکعب سیاه» / نیروهای «مکعب سیاه» چگونه به چهره های حامی برجام در آمریکا نزدیک شدند؟

«مکعب سیاه» گروهی متشکل از نخبگان اطلاعاتی اسرائیل است که کار آنها به زبان ساده، گردآوری اطلاعات از راه های مختلف برای بدنام کردن افراد به منظور دستیابی به اهدافی بزرگتر است. «مکعب سیاه» تلاش کرده بود تا با به دست آوردن اطلاعاتی از طریق همسران بن رودز، قائم‌مقام مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران باراک اوباما و کالین کال، مشاور جو بایدن معاون اوباما، این دو را بدنام کرده و از این طریق به برجام ضربه بزند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

وزیر خارجه فرانسه: آمریکا شرکت‌های فرانسوی را در صورت سرمایه گذاری در ایران تهدید می‌کند / باید هم از شرکت‌های خود محافظت کنیم هم از برجام

وزیر خارجه فرانسه در نشست خبری گفت که با وجود خروج آمریکا از برجام، این توافق ادامه دارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

فیسبوک و گوگل دوباره پای میز محاکمه رفتند

ایالت واشنگتن روز دوشنبه اعلام کرد که دو شرکت فیسبوک و گوگل را به دلیل نقض قانون مالی کارزارهای انتخاباتی سو کرده است، زیرا این دو شرکت اطلاعاتی در مورد خریداران تبلیغات انتخاباتی ارائه ندادند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

روایت «المیادین» از : تفاهم های روس ها با ایران بر سر جنوب سوریه

دعوتهای مسکو برای خروج نیروهای غیر سوری از جنوب سوریه تحلیل های غربی و عربی را در مخالفت و دشمنی با ایران و سوریه برانگیخته است؛ که خلاصه آن این است که روسیه معامله ای با اسرائیل و واشنگتن علیه ایران و نیروهای هم پیمان سوریه کرده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

ساعد هدایتی: مهران مدیری یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های قدیمی اش را تکرار می‌کند

ساعد هدایتی: بعد از اتمام دورهمی، مهران مدیری تصمیم گرفت که یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های قدیمی اش را تکرار کند که ترجیحا شب‌های برره است. هنوز هم تصمیمی برای شبکه‌ای که قرار است این سریال از آن پخش شود، گرفته نشده است، اما با حضور پیمان و مهراب قاسمخانی قرار است که همکاری جدیدی بین این تیم صورت بگیرد. با من هم برای حضور در این سریال صحبت شده و انشالا به زودی تولید آن شروع خواهد شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

صالحی: زیرساخت ایجاد چند صد هزار سو در نطنز آماده شده / اقدامات جدید ایران خلاف برجام نیست

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: همزمانی تحریم و اجرای برجام غیرممکن است و این برای ما یک اصل است. صالحی با تاکید بر سخنان رهبری که ما به برجامی که تعهد کردیم، عمل می‌کنیم و برجام معیوب را نمی‌پذیریم، اظهار کرد: این موضع جدی ماست.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حزب چپ آلمان: اروپا با اقدامات متقابل به جنگ تجاری و تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا پاسخ دهد

حزب چپ آلمان از اروپا خواست که به صورت مستقل، اقدامات متقابل را در برابر جنگ تجاری و تحریم های ضد ایرانی آمریکا که به اروپا آسیب وارد می کند در پیش گیرد

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: ایران در مورد تولید خوراک سانتریفیوژها به آژانس اطلاع داده است

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی(IAEA) روز سه شنبه اعلام کرد که کشورمان با ارسال نامه‌ای در مورد برنامه تولید ماده مورد نیاز فعالیت سانتریفیوژها به این سازمان اطلاع داده است

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

حزب الله و انسجام بخشی به بلوک حامی مقاومت

دیدارهای اخیر دبیرکل حزب الله با رهبران جنبش امل و جریان ملی آزاد به عنوان دو متحد استراتژیک این حزب، نشان از تلاش برای انسجام بخشی به جبهه حامیان مقاومت خبر می دهد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

بعد از 15خرداد 42 روزنامه ها چه نوشتند؟

روزنامه های بعد از 15خرداد 42 چه گزارشاتی درباره آن نوشتند. نگاهی به این روزنامه ها و تطبیق آن با واقعیات معلوم میکند که هیچ دروغی نیست که تاریخ آن را رسوا نکند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

آیدین آغداشلو: مگر بهروز وثوقی چه کار کرده که نمی‌تواند به ایران بازگردد؟ / مشکل حقوقی دارد یا فعال سیاسی بوده‌؟

من درست نمی‌فهمم که بهروز وثوقی چرا نمی‌تواند به ایران برگردد؟ و اگر برگردد چه اتفاق بدی برایش می‌تواند بیفتد؟ و اصلاً مگر چه کار کرده است؟ عادت کرده‌ایم از روی احتیاط سوال‌های ساده‌ای را نپرسیم که جواب‌های ساده‌ای دارند و یا اصلاً جواب ندارند! خب عادت است دیگر!

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

احمد جنتی: به طور رسمی اعلام می‌کنم عمر اسرائیل به سر رسیده / باید در سوریه باشیم، چون آنجا هم مورد هجمه صهیونیست‌ها قرار گرفته / در میانمار هم از مظلوم حمایت می‌کنیم

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین می شود.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

میرمعینی :بازار اقتصادی به اخبار سیاسی واکنش نشان می‌دهد/ بورس تهران قابلیت تامین سرمایه در دوره تحریم‌ها را دارد

میرمعینی تصریح کرد: درحال حاضر ابزارهای مالی فعلی کفایت می کند و بازار فعلی کشش ابزارهای دیگر را ندارد البته اگر ابزارهای دیگر برای تامین مالی شروع شوند خوب است اما شاید مانند ابزارهای فعلی آنطور که باید موفق نباشند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

گزارشی از سفر ورزشی نمایندگان؛جام‌جهانی با بهارستان/ کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش نمایندگان را برای سفر روسیه انتخاب کرده است

از قرار معلوم کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها برای آگاهی بیشتر در حوزه تخصصی خود و ارائه گزارش‌ به سفرهای خارج از کشور عزیمت می‌کنند اما هیچ‌گاه روشن نشده است که انتخاب نفرات براساس چه مکانیزمی بوده و این سفرها چقدر ضرورت دارد؟

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

فتاح: پولی از کمک‌های مردمی کمیته امداد، در خارجاز مرزها مصرف نمی‌شود

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) با بیان اینکه در امداد هیچ چیز محرمانه‌ای جز اطلاعات فردی مددجویان نداریم و همه چیز باید شفاف باشد، گفت: قول داده‌ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده‌ایم و خواهیم ماند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش دادستان کشور به درخواست بازگشت بهروز وثوقی: ما از پشت پرده آن که پس از پیروزی انقلاب به دامان آمریکا فرار کرد، مطلع هستیم / هر ایرانی حق دارد به کشور خود بازگردد و هیچ مقامی نمی تواند مانع او شود/ هر کس باز گردد برای او فرش قرمز پهن نخواهد شد

دادستان کل کشور گفت: کمپینی را تحت عنوان هنرمندان راه‌ انداخته‌اند که کاری برنامه‌ریزی شده است، البته از پشت پرده آن و فعالیت این هنرمند در خارج از کشور خبر داریم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مدیرکل امور اتباع خارجی اصفهان:”تجاور به دختر افغان در خمینی شهر، توسط یک نفر انجام شده نه سه نفر”

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان گفت: پرونده کودک آزاری در شهرستان خمینی شهر این استان با فوریت و دقت در حال بررسی است و با متهم بشدت برخورد خواهد شد.تحقیقات این پرونده با حفظ حرمت خانواده و خدشه دار نشدن روند شناسایی متهم با جدیت درحال انجام است و تا قبل از تکمیل تحقیقات توسط ضابطین قضایی هرگونه اظهار نظر در این باره فاقد اعتبار است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

مربی سابق تیم‌ ‌ملی: اگر ایران در جام جهانی شگفتی‌ساز شود تعجب نمی‌کنم/اختلافم با فدراسیون باعث جدایی‌ام شد

در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دن گاسپار، مربی پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به صحبت درباره شرایطش در فوتبال ایران پرداخته است. این مربی آمریکایی که دستیار کارلوس کی‌روش، در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بود، بعد از راهیابی ملی‌پوشان به جام جهانی روسیه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سخنگوی موگرینی: گام‌های جدید ایران نقض برجام نیست

سخنگوی فدریکا موگرینی که پیشتر گفته بود در حال بررسی مواردی اعلامی توسط رئیس سازمان انرژی اتمی ایران هستند، به تازگی گفته است: در پی ارزیابی اولیه، گام‌های اعلام شده فی نفسه ناقض برجام نیستند.اما در این مقطع حساس کنونی، این [گام‌ها] به اعتمادسازی در زمینه ماهیت برنامه هسته‌ای ایران کمک نخواهد کرد

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

دلیل سفر روز جمعه روحانی به چین چیست؟

رئیس‌جمهور به منظور شرکت در اجلاس شانگهای به این کشور سفر می‌کند.اجلاس شانگهای به‌مدت دو روز،‌ (19 و 20 خرداد) برگزار خواهد شد. به گفته منابع رسمی روسی،‌ روحانی در این سفر با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه نیز دیدار و گفت‌و‌گو خواهد کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تعیین بازپرس ویژه در پرونده کودک آزاری دختر افغانستانی

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی و امنیتی استان اصفهان برای شناسایی متهم استفاده خواهد شد.افرادی در این رابطه برای تحقیقات احضار و متهم چهره نگاری شده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

الحیات: مسعود بارزانی پیشنهاد پست ریاست جمهوری را رد کرد

فرامنطقه‌ای الحیات از دو تن از رهبران حزب دموکرات کردستان که رهبری آن را مسعود بارزانی بر عهده دارد، نقل کرد که بارزانی پیشنهادی مبنی بر تصدی پست ریاست جمهوری را رد کرده است. پیشتر این روزنامه گزارش داده بود که فواد معصوم، رئیس جمهوری عراق و همچنین وزیر سابق منابع مالی از نامزدهای تصدی پست ریاست جمهوری عراق هستند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

عضو ائتلاف مقتدی صدر: با عمار حکیم و العبادی به تفاهم رسیدیم

‘رائد فهمی’ دبیر کمیته مرکزی حزب کمونیست عراق و عضو ائتلاف سائرون می‌گوید، توافقات سیاسی میان این ائتلاف با ائتلاف‌های النصر و ائتلاف الحکمه به مرحله هماهنگی رسیده و فراکسیون بزرگ پارلمانی عراق در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سوری ها با ارسال نامه ای به دبیرکل سازمان ملل؛آمریکا مردم سوریه را هدف قرار داده است

وزارت خارجه سوریه در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا، شماری از مردم روستاهای استان های حسکه، الرقه و دیرالزور را آماج حملات هوایی خود قرار داده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

نقش میانجی گرانه حکیم در ارتباط صدر و عامری / احتمال اتفاقات تازه در ائتلافات عراق

پس از انتخابات پارلمانی عراق، دیدارهایی میان گروه ها و ائتلاف های مختلف عراقی به انجام رسید و این گفت و گو ها در طول ماه مبارک رمضان ادامه یافت.

برای دیدن متن خبر اینجارا کلیک کنید

بانک سرمایه‌گذاری اروپا طرح اتحادیه اروپا برای کار با ایران را نپذیرفت

با وجود آنکه گفته شده کمیسیونرهای اروپا فردا از طرح خود برای تشویق بانک سرمایه‌گذاری اتحادیه اروپا به سرمایه‌گذاری در ایران رونمایی می‌کنند؛ مقامات این بانک اعلام کردند با ایران تعامل نخواهند کرد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سخنگوی موگرینی: در حال بررسی اقدامات ایران هستیم

یکی از سخنگویان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران واکنش نشان داد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

آیت الله علوی بروجردی: دعاهای امام سجاد غنای شیعه است/ به گونه ای زندگی نکنیم که ضدتبلیغ برای علی بن ابیطالب باشد

محمدجواد علوی بروجردی با بیان اینکه مبادا ما به‌نحوی زندگی کنیم که ضد تبلیغ برای علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) باشیم؛  تاکید کرد: اگر اینجا مملکت علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) است، باید همه چیز آن علوی باشد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

شیخ: صداوسیما نقدها را بشنود

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر لزوم توجه سازمان صداوسیما به نقدهای مطرح شده به عملکردش گفت: نظر مجلس و دولت این است که باید نظارت بر صداوسیما استصوابی باشد که با عنایت به این موضوع کمیسیون فرهنگی در حال تهیه قانونی برای اداره صداوسیما است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سالک :اصول‌گرایان باید به سمت انسجام درون تشکیلاتی پیش بروند/ شرایط انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری به نوع عملکردها بستگی دارد

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هنوز برای ارزیابی شرایط انتخابات بسیار زود است و باید زمان بگذرد، گفت: شرایط انتخابات برای مجلس و ریاست‌جمهوری به نوع عملکردها بستگی دارد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

یک نماینده مجلس مطرح کرد:برای حل مشکلات کشور تصمیمات احساسی و لحظه‌ای گرفته می‌شود/عملا مردم را به طرف قاچاق سوق می‌دهیم

مصوبه دولت برای اصلاح کالای ملوان، شرایط بغرنجی را برای ساکنان سواحل جنوبی کشور ایجاد کرده‌ است. علی گل‌مرادی (نماینده مردم ماهشهر، بندر امام‌خمینی، امیدیه و هندیجان) این مصوبه را به‌شدت مورد انتقاد قرار می‌دهد و اجرایی شدن آن را واسطه‌ای برای سوق دادن مردمی که با درآمدهای ته‌لنجی گذران زندگی می‌کنند به سمت قاچاق و راه‌های درآمدزایی غیرقانونی می‌داند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

سیداحمد خاتمی: برخی بی حجابی را با اشتباهات مسئولان مقایسه می‌کنند؛ هر کسی هر مدلی گناه کند، مجرم است / عده‌ای به بهانه تحلیل سیاسی غیبت می‌کنند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی به بهانه تحلیل سیاسی غیبت می کنند و به هوای مصلحت، دروغ می گویند که باید در این شب های مبارک از نعمت کم نظیر توبه استفاده کنند تا مقبول درگاه خداوند شوند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

رئیسی: کمک به مردم مظلوم فلسطین، یمن، لبنان و افغانستان، قبل از آن که در قانون اساسی ما ذکر شود، وصیت حضرت علی(ع) بوده

تولیت آستان قدس رضوی گفت:در موضوع فلسطین، نه نقشه روسای جمهوری قبلی آمریکا کار ساز بود و نه نقشه و فریب رئیس جمهوری فعلی آمریکا موثر است و این مساله تنها با بازگرداندن حق مردم این سرزمین قابل حل است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

واکنش واشنگتن به برنامه جدید هسته‌ای: ایران نباید غنی‌سازی داشته باشد

هیثر نوئرت سخنگوی کاخ سفید در کنفراس خبری روزانه خود به برنامه هسته ای جدید ایران واکنش نشان داد و اظهار داشت: واشنگتن تاکید دارد که ایران برنامه غنی سازی نداشته باشد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تکرار بدقولی خودروسازان فرانسوی در بازار ایران/صالحی‌نیا: در قراردادها برای قطع همکاری خودروسازان خارجی پیش‌بینی لازم را کرده‌ایم

اقدام غیرقانونی و یک‌جانبه آمریکا در خروج از توافق برجام، فضایی مبهم را در انتظار سرنوشت همکاری خودروسازان داخلی با خودروسازان بین‌المللی قرار داده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

یادداشتی از دکتر سید حسین سیف زاده؛ چگونه یک پوپولیست رییس جمهور ایالات متحده شده است؟/حوزه عمومی اجازه نمی دهد ترامپ سرگشته، بلای سیاسی جامعه شود/ مدیریت پوپولیستی ترامپ از کارایی افتاده است
دکتر حسین سیف زاده در یادداشتی که برای نامه نیوز نگاشته است به شکل نظری به بررسی این مسئله پرداخته است که چگونه یک پوپولیست می تواند در کشوری مانند امریکا به قدرت برسد.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

عزت الله یوسفیان ملا:اوضاع خوبی داریم/ اگر صادرات نفت کشور به یک میلیون بشکه در روز کاهش یابد،مشکلی نخواهیم داشت

نماینده اصولگرای مجلس: درباره احتمال تحریم صادرات نفت و کاهش درآمدها و تاثیر آن بر تامین بودجه کشور اظهار داشت: کمتر از یک سوم بودجه کشور وابسته به نفت است و دو سوم متکی به سایر منابع است بنابراین از این لحاظ اوضاع خوبی داریم.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

تلاش تشکل های سیاسی برای تطبیق با قانون جدید احزاب

هشت تشکل سیاسی در دو هفته گذشته با برگزاری مجمع، کنگره و اصلاح اساسنامه و مرامنامه خود تلاش کردند فعالیت هایشان را با قانون جدید احزاب تطبیق دهند.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات بزرگ‌ترین ایالت آمریکا / زنگ خطر سقوط حزب ترامپ در کنگره

رسانه های امریکا از پیروزی مهم دموکرات‌ها در انتخابات در بزرگ‌ترین ایالت امریکا، کالیفرنیا خبر دادند. تا به امروز برتری چهره های دموکرات در کسب ۸ کرسی کنگره ‌ و فرمانداریها مسجل شده است.

برای دیدن متن خبر اینجا را کلیک کنید

 

 

 

مربوط پست ها

وارد حساب کاربری خود شوید

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

*با ثابت نام در وبسایت شما با سیاست نامه حریم خصوصیموافقت می کنید.

رمزعبور خود را بازیابی کنید

لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.